Nogueras (JxCAT) critica els “covards” que “apuntalen” el règim del 78 “a canvi de res”

Contraposa l'actitud "conformista, servil i acomplexada" amb la "valentia" de Laura Borràs

La portaveu de JxCAT al Congrés dels Diputats, Míriam Nogueras, ha defensat aquest dilluns el “catalanisme valent” que, segons ha dit, és el que representa la candidata de JxCAT a la presidència de la Generalitat, Laura Borràs, a qui ha introduït en el míting del partit a Mataró. Nogueras ha contraposat aquest catalanisme de Borràs al que representa el “catalanista conformista, servil i acomplexat”. Sense mencionar cap partit en concret, la diputada de JxCAT al Congrés ha assegurat que aquest tipus de catalanistes “són els mateixos covards que, mentre estan en campanya, es queixen del rei”, però a Madrid “són els mateixos que apuntalen” el règim el 78 “a canvi de res”.

Aquest tipus de catalanistes, ha afegit Nogueras, es contraposa al de Borràs, que representa el catalanisme dels que “no s’han  rendit mai” malgrat totes les dificultats.

Comentaris

    Doctor Strangelove 02/02/2021 12:18 pm
    Aquesta senyora, per dir-li alguna cosa, només té l'EGB, no va ser ni capaç de treure's un trist batxillerat. En fi, això és la corrupgència, la intel·lectual em refereixo, l'altra ja la coneixem tots! Doc.
    Decepcionat de ERC 02/02/2021 8:10 am
    Tot i que encara tinc carent de ERC, Votare Junts, i molt problablament, aquest any si l'estripare.
      Tu si que decepciones, menteixes com Corruptgent! 02/02/2021 9:18 am
      Tu tens carnet del PSOE i JuntsxSou i molt probablement aquest any de PP i Colonos també.
    Gerard de sarria 02/02/2021 7:55 am
    Per ideologia pura i dura.
    Xenofobia Catalana Populista e Ignorante 02/02/2021 6:44 am
    Vamos a ver Populistas... el régimen del 78... sabéis que Catalunya fue la 3ra CCAA con más apoyo a la Constitución? Sabéis que el apoyo paso del 90%?? Sabéis que el apoyo fue mayor que por ejemplo Madrid?? Que fue la 2nd CCAA con mayor número de votos??? Donde había un problema real para pertenecer al Estado, como en el país Vasco no llegó al 62%, la que menos... pero Catalunya... más del 90%%% ... ignorantes xenófobos....
      Homeeeee!!!! 02/02/2021 9:29 am
      Per xenofòbia aquell hidalgo mesetario qu'et trobas quan vas a fer una gestió a alguna oficina de l'estado i el funcionari et diu: HABLEME EN CRISTIANO, COÑO". Son tant maleducats que a casa d'altres posan els peus sobre la taula i et sermonejan com has de viure.
      0disea 02/02/2021 8:40 am
      Tienes buena memoria,pero ya no sirve,lo ves psoe,pp,cs,y vox,estan estancados en tu epoca,que ya no nos sirve,ahora necesitamos salvadores de la gente no de la patria .saludos.O
      Atado i bien ataro 02/02/2021 7:44 am
      El que van votar fa 50 anys els meus avis me la bufa. Ells estàn morts i jo viu, avui som els vius els que hem de decidir que volem. Si fos per gent com tu encara viuriam a Atapuerca.
        Ignorancia Xenófoba populista 02/02/2021 9:58 am
        A ver... te invito a buscar en internet “edad de las Constituciones en Europa”.... vas a decir ... ostia... y Esto?? Pues la Española es una de las más jóvenes Constituciones en Europa ... pero mucho más jóvenes... las Constituciones no se votan cada, 30-40 años... Lo de siempre... xenófobos Populistas pero sobretodo... incultos... lo dicho ... búscalo ( Edad Constituciones europeas ... )
    pel 'valent' Anònim i corruptgent 02/02/2021 5:39 am
    Tripartit? L'últim que conec fa més o menys un any, JxSou regala la Diputació de Barcelona a la també corrupta Nuria Marín del PSOE i als Comuns perquè no la tingui qui va guanyar, ERC. Per que's vegi que no és un error repeteixen tripartit a 27 ajuntaments. En fi, tarannà corruptgent, acusar els altres del que fan ells, son com criatures de parvuls. Senyo, la ramoneta no vol baixar-se les calces...
    Que ha estat en coma la Míriam? 01/02/2021 9:45 pm
    No sap que Laura Hagrid Borràs ha perdut el nord? Només ven fum, diu que si l'independentisme supera el 50% activarà la DUI, com si fos una bombeta que van fondre quan la van suspendre en segons i el president va canviar de nom, Fiugpelmón. Ja no os podem creure, masses mentides, 10 anys processant cap enlloc.
    273
    208
    Respon
      Anònim 02/02/2021 12:22 am
      Erqui a la vista!!! Ferrovial Tripartit amb l' enterramorts . Dieu que no ho fareu , però jo sé que sí que ho intentareu. La Soraya bé??
      66
      99
      Respon
        Tu saps? 02/02/2021 9:24 am
        Tens poders extrasensorials? Tires les cartes? Tu ha dit un ocellet?