L’exdiputat del PPC i membre de la seva executiva entre els anys 1989 i 2000, Manuel Milián Mestre, ha assegurat avui que al partit “tothom sabia que hi havia sobresous”. “Els diputats sabíem que algú els cobrava, però no la quantitat de les pagues ni qui les cobrava”, ha puntualitzat Milián en una entrevista al programa ‘El Suplement’ de Catalunya Ràdio.

L’expolític originari de Morella (Els Ports) ha assegurat que l’executiva del partit expulsava qui intentés investigar o denunciar aquesta pràctica irregular.


Milián Mestre ha carregat també contra l’actitud del president espanyol, Mariano Rajoy, en aquesta polèmica. “Quan una persona vol tenir un principi d’autoritat o de credibilitat el que no pot fer mai és negar l’evidència”, ha advertit l’exdiputat popular.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa