Martín Blanco, substitut en el clàssic “Per què em demana la paraula, senyor Carrizosa?”

Canvi amb la nova legislatura

Canvis a la nova legislatura que aquest matí celebra el seu segon ple. Només començar el plenari d’investidura, amb gairebé tres quarts d’hora d’endarreriment, els diputats esperaven el clàssic “Per què em demana la paraula, senyor Carrizosa?”. Una pregunta que s’ha repetit en les dues darreres legislatures cada cop que hi ha ple. Una pregunta protagonitzada per Carlos Carrizosa, fins a dia d’avui, portaveu de Ciutadans, i ara ja president de grup.

Mentre els diputats, funcionaris, personal de serveis i premsa esperava amb expectació la mà alçada de Carrizosa, i la conseqüent pregunta. De fet, s’ha convertit com el cafè matinal dels plens. Però la sorpresa ha saltat, sense previ avís i mantenint el secret, fins a darrera hora. A Ciutadans hi ha hagut salt generacional. El braç l’ha aixecat la promesa dels taronges, Nacho Martín Blanco.

La pregunta, doncs, ha canviat de destí. “Per què em demana la paraula, senyor Martín Blanco?”, ha estat la pregunta. Una pregunta que no ha pogut formular perquè en veure per on anaven els trets la presidenta del Parlament, Laura Borràs, li ha tallat el micròfon. Sense manies. Nova etapa. Carrizosa se jubila amb el podi d’haver assolit que tres presidents de la cambra catalana hagin obert els plens amb el seu cognom. Ara, la pregunta serà més lenta perquè la presidenta se li adreça amb els dos cognoms.

Comentaris

    Pepito va de curt 26/03/2021 4:47 pm
    Puara basura son aquesta gentussa.
    El cit campejador 26/03/2021 1:00 pm
    La pijilazi Laura Borrà li ha tallat el micròfon per que és contrària a la democràcia, a que els parlamentaris s'expressin. Quan el periodista posa que li ha tallat el micròfon "sense manies", hauria de pensar que significa no donar la paraula a un diputat, la que volia protegir al Parlament d'injerencies... La Borràs ha demostrat que és una feixista contrària ala llibertat d'exptressió i a la democràcia
    278
    474
    Respon
      uuuuf 26/03/2021 3:52 pm
      El perro blanco
      UFF 26/03/2021 3:52 pm
      Aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhh Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh
      uuuuf 26/03/2021 3:51 pm
      Aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhh Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh
      Bernat.C. 26/03/2021 1:43 pm
      El seu comentari-campejador és completament ridícul. Si algú pot presumir de pedigrí feixista és el camarada Martín Blanco, nebot del infaust Rodolfo Martin Villa que va deixar prou rastre al nostre país, talment com el pare de la proterba Arrimadas filla de comissari de policía franquista. Distregui el seu temps lliure, que segur que en té molt, en les filiacions de família de membres de C's (dels que quedin, afanyi's) i feina en tindrà de sobra.
        El cit campejador 26/03/2021 1:49 pm
        Gràcies per dedicar-me el seu temps lliure. El podria dirigir a estudiar com la gran majoria d'alcaldes franquistes, a l'any 1978 van pasar a Convergència- JuntsxCat, el partit de la pijilazi de Sarrià.
        11
        137
        Respon
    D 26/03/2021 12:05 pm
    :) :) :)
    RAMON A 26/03/2021 11:55 am
    Enprenyaran fins al darrer minut abans de desapareige
    X2 26/03/2021 11:50 am
    Molt ben fet el tallar el micro al Martín , es un verborreic que encara parlaria ara, per no dir res mes que collonades
    L'OBSERVADOR ASTORAT 26/03/2021 11:44 am
    FILIBUSTERISME PARLAMENTARI, AGAIN!!!!
    Jeroni Munyós 26/03/2021 11:42 am
    Aquesta gent ultra xovinista espanyola degrada el debat parlamentari i doncs la democràcia. Ells en diuen "plena", "homologable" i/o "consolidada". No se n'adonen que als estats democràtics no hi afegeixen cap qualificatiu a la democràcia ? Per a afegir qualificatius ja hi havia el patètic dictador el qual anomenava cínicament "democracia órganica" al seu maleït règim repressor.
    108
    17
    Respon
    L'OBSERVADOR ASTORAT 26/03/2021 11:41 am
    La mateixa estratègia que van adoptar per l'1-O. Ñ IRREFORMABLE!!!!
    40
    13
    Respon
    borinot 26/03/2021 11:41 am
    facha martin blanco, de llepaculs de l'atansadas i la lorena, ara neteja els excrements del voltor carrichoza