Missing 'path' query parameter

El president de la Generalitat, Pere Aragonès, no renunciarà a la taula de diàleg encara que hi hagi un canvi de govern a Espanya. En una entrevista amb l’ACN, Aragonès ha expressat que la negociació és d’executiu a executiu i que, en conseqüència, el procés de negociació “ha de continuar independentment del govern que hi hagi a l’Estat, perquè el conflicte continua”. D’altra banda, el cap del Govern no contempla sotmetre’s a una qüestió de confiança perquè la CUP “no té sobre la taula” garantir l’estabilitat. “Si hi ha voluntat de donar estabilitat, haurem de parlar de tot; però en aquests moments no està sobre la taula aquesta possibilitat”, ha dit.

Aragonès ha recordat que els anticapitalistes van decidir no donar suport als pressupostos del 2022 i, per tant, no es pot continuar “la cadena de confiances”. I ha assenyalat que ara cal “estabilitat, sòlides majories per a aprovar pressupostos i tirar endavant les transformacions que necessita el país”.

Obre la porta a la CUP

Sobre les relacions del Govern amb la CUP, Aragonès ha sostingut que l’executiu “continua treballant en tots els aspectes que contenia l’acord d’investidura” pactat amb ells. I deixa la porta oberta perquè es puguin “reincorporar”. “La mà està estesa a les forces que van donar suport a la investidura i a les que han anat facilitant l’aprovació dels pressupostos”, ha insistit Aragonès, en referència als comuns, amb qui van negociar els comptes l’any passat.

D’altra banda, i amb l’escenari d’eleccions espanyoles l’any vinent, Aragonès ha assegurat que mantindrà la taula de diàleg encara que a Espanya uhi hagi un govern de dretes. “Catalunya no s’aixecarà de la taula de negociació. I si ho fa Espanya, haurà de donar compte de per què ho fa”, ha afegit. “Nosaltres no renunciem a continuar un procés per a continuar exigint la celebració d’un referèndum i l’amnistia”, ha manifestat.

El cap del Govern, que defensa la via de la taula de diàleg, ha demanat “temps” perquè es vagin construint “les confiances entre les parts”. I ha admès que els primers acords resultants d’aquest espai són “parcials”, que han d’anar avançant “fins a arribar a un gran acord final, que nosaltres defensem que sigui l’amnistia i un acord per a celebrar un referèndum”.

El president de la Generalitat, Pere Aragonès, en una entrevista amb l'ACN al Palau de la Generalitat Data de publicació: divendres 19 d’agost del 2022, 06:00 Localització: Barcelona Autor: Jordi Borràs
El president de la Generalitat, Pere Aragonès, en una entrevista amb l’ACN al Palau de la Generalitat Data de publicació: divendres 19 d’agost del 2022, 06:00 Localització: Barcelona Autor: Jordi Borràs

Acords com a mesura de confiança

En la darrera reunió de la taula entre governs, el 26 de juliol a Madrid, es va acordar fer passos per la desjudicialització i protegir el català a l’escola i impulsar-lo al Senat i a l’Eurocambra. Aragonès sosté que aquest darrer compromís “s’ha d’entendre com una mesura de construcció de confiança més que no pas com un acord sobre el fons de la negociació”. “És d’aquells primers acords que permeten veure que les dues parts tenen voluntat d’avançar”, ha comentat.

Pel que fa a la desjudicialització, està pendent encara de concretar amb quins instruments s’ha de fer. Es tracta, doncs, “d’una carpeta oberta” que s’ha d’abordar en les pròximes setmanes. I és que l’objectiu és que les reformes o eines necessàries per la desjudicialització arribin abans de finals d’any. Per això Aragonès vaticina “setmanes de feina molt intensa” per poder assolir-ho.

Relació amb Junts

En tot cas, el president de la Generalitat insisteix que els futurs acords s’hauran de centrar en “com es dona resposta a la voluntat majoritària de decidir en llibertat” i “com s’acaba amb la repressió”. “El procés de negociació ha de continuar avançant i caldrà que finalment l’Estat digui quina proposta té per a Catalunya. La nostra és un referèndum sobre la independència. Quina és la seva?”, ha exposat. I ha reconegut que, fins ara, l’Estat espanyol només ha posat damunt la taula propostes concretes “que podrien servir per a altres territoris on no hi ha un conflicte polític”.

Aragonès ha dit que parla “constantment” amb dirigents de JxCat sobre la taula de diàleg, i que en “cada pas que s’ha anat fent” els ho ha traslladat. Junts, com l’any passat, tampoc va seure en l’última taula de diàleg. El cap del Govern continuarà treballant perquè s’hi incorporin “com més formacions, millor”.

Mentrestant, però, ha instat els seus socis a construir una alternativa concreta a la taula de diàleg si no la consideren adequada per a resoldre el conflicte. Per ara, ha dit, no s’ha posat damunt la taula “públicament ni privada” cap alternativa que sigui “aplicable”. “El que no faré és cometre la irresponsabilitat d’abandonar un procés de diàleg si no tinc una alternativa”, ha conclòs.

Més notícies
Notícia: Carles Costa: “El ‘TN’ esgota perquè implica una feina de 24 hores”
Comparteix
El presentador de TV3 reconeix que és una posició molt sacrificada i la compara amb l'etapa com a corresponsal
Notícia: Una nova manera de pensar el país
Comparteix
"Congres de Cultura Catalana: Pensar Catalunya, com una entitat nacional, implica crear projectes"
Notícia: Un detectiu enterboleix encara més l’escorcoll de la seu de Método 3
Comparteix
La peça 27 de la causa Tàndem ensenya les primeres actuacions de la clavaguera de l'Estat
Notícia: Cap el Congrés de Cultura Catalana: la factoria del país futur
Comparteix
Es presenta a la UCE un projecte per "recosir" la nació catalana

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Lluis Graner a agost 19, 2022 | 09:39
    Lluis Graner agost 19, 2022 | 09:39
    Aragonès assegura que mantindria la taula de diàleg amb un govern de dretes, fins aconseguir la independència .
    • Icona del comentari de: En lloc d'un president tenim un acudit amb cames a agost 19, 2022 | 10:18
      En lloc d'un president tenim un acudit amb cames agost 19, 2022 | 10:18
      Aquest s'asseuria a "negociar" amb el mateix Franco. Això sí, per la independència.
    • Icona del comentari de: Buscant les arrels a agost 20, 2022 | 11:17
      Buscant les arrels agost 20, 2022 | 11:17
      Cal mirar la història. ERC sempre té com a referent Companys, poques vegades (per Nadal?) parla de Macià. Els antecedents poden trobar-se amb el tracte que van donar a la viuda de Macià, Eugènia Lamarca, llegiu: El president Macià va morir el dia de Nadal de 1933, a l’edat de 74 anys. En aquell moment, Eugènia en tenia 67. En cas de mort prematura del president, el reglament de la Generalitat preveia que seria substituït pel president del Parlament fins a esgotar la legislatura. El 5 de gener de 1934, Lluís Companys —el cap de la facció federalista d’ERC— era nomenat presi-dent de la Generalitat, i iniciava una silenciosa depuració de càrrecs independentistes —del partit de Macià— que no s’aturaria ni en la tensa etapa que anticipava la crisi del Sis d’Octubre (1934). Eugènia Lamarca va ser marginada i silenciada. I quan va esclatar la Guerra Civil Espa-nyola, la gent del president Companys la va “convidar” a marxar a l’exili. La primera “Primera Dama” de Catalunya va morir a la Jonquera, en la solitud i l’anonimat de l’exili, el 18 de se-tembre de 1937. (Marc Pons, El Nacional)
      • Icona del comentari de: Si nena, a agost 20, 2022 | 12:33
        Si nena, agost 20, 2022 | 12:33
        buscan les arrels, has trobat al reglament que diu que s'ha de fer a una parlamentaria imputada per corrupció? Parlem de fraccionar factures de calers públics d'un amic per evitar ser controlada... Ja li has explicat a Laura Hagrid Borràs?
      • Icona del comentari de: Primera dama de Catalunya? a agost 20, 2022 | 12:34
        Primera dama de Catalunya? agost 20, 2022 | 12:34
        Com la Ferrussola? La mare superiora dels missals andorrans?
  2. Icona del comentari de: Ricard a agost 19, 2022 | 09:39
    Ricard agost 19, 2022 | 09:39
    Anar a negociar sense capacitat de pressió...
    • Icona del comentari de: Coherent ja n'és a agost 19, 2022 | 10:19
      Coherent ja n'és agost 19, 2022 | 10:19
      Exactament igual que ara. Per què canviar si les condicions es mantenen?
    • Icona del comentari de: expat a agost 19, 2022 | 10:23
      expat agost 19, 2022 | 10:23
      Qui ha dit negociar?? Es diu taula de diàleg. Aquest tipus d'errors sembla que són la causa de les posteriors frustracions dels hiperventilats.
      • Icona del comentari de: Taula a la fresca a agost 19, 2022 | 10:59
        Taula a la fresca agost 19, 2022 | 10:59
        Ah! Clar, és la taula d'anar a prendre el cafè i fer-la petar una estona. Les "taules de diàleg" entre governs sempre són per arribar a acords, és a dir, per negociar, però és que a més els mateixos d'ERC s'han omplert la boca que hi anaven per aconseguir desjudicialitzar els processos i aconseguir un referèndum. Clar que tu deus saber més que els mateixos que hi van.
      • Icona del comentari de: Ricard a agost 19, 2022 | 11:27
        Ricard agost 19, 2022 | 11:27
        Si no es negocia res de què serveix dialogar? Parlar del temps, i no de res més, sense ni tan sols executar uns pressupostos públics misèrrims sí que genera frustració. O perquè creu que hi ha independentistes? Per la frustració de compartir l'Estat amb un altre grup nacional que es demostra racista? Que dialoguin, sense negociar res sòlid, tret de certes excarceracions, i veurà si hi ha frustració entre independentistes i no independentistes, hiperventilats o criatures de pàrvuls. Tots rebem.
        • Icona del comentari de: expat a agost 19, 2022 | 13:03
          expat agost 19, 2022 | 13:03
          Tu mateix t has contestat.
  3. Icona del comentari de: Tot per l'indult i per Espanya a agost 19, 2022 | 09:50
    Tot per l'indult i per Espanya agost 19, 2022 | 09:50
    "Pactem amb el PSOE per assegurar que no vingui un govern de dretes". I si hi hagués un govern de dretes? "Doncs també hi pactaríem, clar".
    • Icona del comentari de: Anònim a agost 19, 2022 | 11:59
      Anònim agost 19, 2022 | 11:59
      Ups! Igual que han fet sempre els de convergència, CDC, CiU, pdecat, i junts.
      • Icona del comentari de: gatemprenyat a agost 20, 2022 | 04:09
        gatemprenyat agost 20, 2022 | 04:09
        Per tant ERC=CiU. Què bé. Haver utilitzat l'independentisme per tornar a no fer res a canvi de ser els amos de la menjadora. Quina il·lusió que fa, quin futur més bonic ens espera.
  4. Icona del comentari de: Angelblau a agost 19, 2022 | 10:00
    Angelblau agost 19, 2022 | 10:00
    Esquerra RENEGADA de Catalunya
    • Icona del comentari de: Anònim a agost 19, 2022 | 11:01
      Anònim agost 19, 2022 | 11:01
      Juntsxdividir i JuntsXlapasta, i ara també santa Laura Ayuso . Un garbuix...
  5. Icona del comentari de: Ramon a agost 19, 2022 | 10:01
    Ramon agost 19, 2022 | 10:01
    Decebut amb tots els partits, ja no sé a qui votar.
  6. Icona del comentari de: Neus Lluciá. a agost 19, 2022 | 10:05
    Neus Lluciá. agost 19, 2022 | 10:05
    Nosaltres no renunciem a continuar un procés per a continuar exigint la celebració d’un referèndum i l’amnistia”, ha manifestat el Sr Aragonès.
    • Icona del comentari de: Al preu que sigui a agost 19, 2022 | 10:21
      Al preu que sigui agost 19, 2022 | 10:21
      Queda clar que la paraula clau és "continuar".
    • Icona del comentari de: Pel broc gros a agost 20, 2022 | 14:11
      Pel broc gros agost 20, 2022 | 14:11
      Perquè Aragonès no explica una mica que té de certa la notícia a les xarxes de que s'hagin trobat 5 tones de droga a locals propietat de la seva família directa? Els diaris no ho han publicat encara i això que el tema és molt més intrigant i interessant que les picabaralletes entre partidets.
      • Icona del comentari de: Vols dir? a agost 20, 2022 | 14:37
        Vols dir? agost 20, 2022 | 14:37
        Fa més per na Laura Hagrid Borràs, sembla que pagava les seves adiccions fracturant factures a un conegut amic per evitar controls dels calers públics que administrava.
      • Icona del comentari de: Maria a agost 20, 2022 | 15:31
        Maria agost 20, 2022 | 15:31
        És veritat, que en diu el sr. president autonòmic d'això de les tonelades de droga al magatzem de la família?. No porteu anys exigint a Pujol que passi comptes dels negocis de la família?. Dons ara us toca a vosaltres, o això no és corrupció?
        • Icona del comentari de: Si nena, a agost 20, 2022 | 16:02
          Si nena, agost 20, 2022 | 16:02
          Pots demostrar les acusacions que dius? Que vas beguda o fumada? Has tingut un somni humit?
  7. Icona del comentari de: Miserable a agost 19, 2022 | 10:07
    Miserable agost 19, 2022 | 10:07
    Aquest, mentre el paguin, sempre al servei del estado podrit.
    • Icona del comentari de: Si noi, a agost 20, 2022 | 12:43
      Si noi, agost 20, 2022 | 12:43
      ja ho vam veure amb el batxiller foll, que va obeir suspenent la DUI i fugint a l'exili daurat...
      • Icona del comentari de: Pregunta freqüent a agost 20, 2022 | 14:25
        Pregunta freqüent agost 20, 2022 | 14:25
        I per què ERC no aixeca la DUI?
        • Icona del comentari de: Per què? a agost 20, 2022 | 16:04
          Per què? agost 20, 2022 | 16:04
          Perquè el batxiller foll la torni a suspendre?
  8. Icona del comentari de: Sisplau a agost 19, 2022 | 10:09
    Sisplau agost 19, 2022 | 10:09
    Un esclau no dialoga, obeeix. Exactament el que és Erc.
    • Icona del comentari de: Anònim a agost 19, 2022 | 12:01
      Anònim agost 19, 2022 | 12:01
      Com els del teu partit, abaixa els fums i la supèrbia que ho heu fet des del 74.
      • Icona del comentari de: Sisplau a agost 19, 2022 | 14:13
        Sisplau agost 19, 2022 | 14:13
        No soc de cap partit. Nimés vull la independencia de Catalunya. Ja se que us costa d'entendre als que militeu que sembleu militars. Que trist, noi.
        • Icona del comentari de: Per reclamacions hauràs d'anar a Waterloo a agost 20, 2022 | 10:47
          Per reclamacions hauràs d'anar a Waterloo agost 20, 2022 | 10:47
          A un barri ric trobaràs un palauet on viu Fuigpelmón, el batxiller foll que va suspendre la DUI en segons abans de fugir a l'exili daurat deixant-ho tot enmerdat.
  9. Icona del comentari de: 17A a agost 19, 2022 | 10:25
    17A agost 19, 2022 | 10:25
    Si ho fas amb un gobierno terrorista, ja em diràs quina sorpresa.
  10. Icona del comentari de: fideli a agost 19, 2022 | 10:38
    fideli agost 19, 2022 | 10:38
    pere piolin,plega
    • Icona del comentari de: Anònim a agost 19, 2022 | 12:02
      Anònim agost 19, 2022 | 12:02
      Que pleguin santa Laura Ayuso i coscuvillas
  11. Icona del comentari de: Feijoosniff a agost 19, 2022 | 10:39
    Feijoosniff agost 19, 2022 | 10:39
    Hombre, amigo Aragonés, una rallica encima de la mesita?
    • Icona del comentari de: Anònim a agost 19, 2022 | 11:02
      Anònim agost 19, 2022 | 11:02
      La farina li va més a la Laura i als seus amics
      • Icona del comentari de: Bon minyó a agost 19, 2022 | 14:10
        Bon minyó agost 19, 2022 | 14:10
        A l'Aragonés li regalaran si es porta be.
  12. Icona del comentari de: baibai a agost 19, 2022 | 10:42
    baibai agost 19, 2022 | 10:42
    Esperem que no sigui president ben aviat, ni fa ni deixa fer. El seu govern és com aquesta fantasmagòrica taula de diàleg, una presa de pel.
    • Icona del comentari de: Anònim a agost 19, 2022 | 12:04
      Anònim agost 19, 2022 | 12:04
      Home, els del no a tot i els de boicotejar-ho tot perquè res funcioni són els del teu partit. Això de no ser els màsters de l'univers us està trastocant.
  13. Icona del comentari de: Amb PP i VOX sí que parlaria. A Aliança Catalana no hi parlen perquè és radicalment independentista. a agost 19, 2022 | 10:46
    Amb PP i VOX sí que parlaria. A Aliança Catalana no hi parlen perquè és radicalment independentista. agost 19, 2022 | 10:46
    A veure, a Catalunya fan un "cordó sanitari" al partit Aliança per Catalunya (Sílvia Orriols) , a la qual acusen d'extrema dreta. Orriols no ha dit mai que vulgui fer fora els immigrants, diu que s'ha de fer fora els elements radicals que donen suport a la jihad. Penseu que els autors de l'atemptat del 17A vivien a Ripoll i que la comunitat musulmana d'allà ara demana una àmplia de la mesquita. Orriols defensa els drets del col.lectiu LGTB. Però no combrega amb una immigració massiva, descontrolada que està destruint la cultura autòctona. Només per això, no surt a cap diari, no l'entrevista, la CUP, comuns i ERC els titllen de racistes. I ara aquest surt que parlaria amb un govern de dretes a Madrid! Un gobierno que pinta que serà PP i VOX.
    • Icona del comentari de: Ricard a agost 19, 2022 | 11:32
      Ricard agost 19, 2022 | 11:32
      No conec cap país que vulgui treure el passaport als votants més identitaris. Si a sobre som un país ocupat per castellans, "francesos" i "italians" és estrany que hi hagi votants més identitaris? Els hem de marginar? Tan sobrats anem de força? Coneixen partits no identitaris castellans, "francesos" o "italians"? Fins a quan farem el ruc?
      • Icona del comentari de: El que fa estar colonitzats a agost 19, 2022 | 13:54
        El que fa estar colonitzats agost 19, 2022 | 13:54
        A la resta de països mai no els anomenen identitaris. Simplement patriotes.
        • Icona del comentari de: D'acord amb 'El que fa estar colonitzats' a agost 19, 2022 | 16:06
          D'acord amb "El que fa estar colonitzats" agost 19, 2022 | 16:06
          De fet, els espanyols posen banderes fins la sopa, com ara conferències de premsa sobre el covid i són "patriotes" Quan ho fa un català és un supremacista. Alguns van quedar embadalids amb la "movida madrilenya" i creuen que perquè hi havia gays a les pel·lícules de l'Almodovar Espanya ja era un país democràtic. Pocs han pensat en els milers de monuments franquistes; en que tenim una monarquia imposada pel dictador; que l'exèrcit té grups nombrosos que reten homenatge a Franco; que hi ha milers de represaliats enterrats a fosses comunes i esperen que es morin els descendents a veure si tot s'oblida; que el català ha estat sempre perseguit, ridiculitzat, inundat d'immigració de baixa qualificació cultural per tal de fer-lo desaparèixer. Si vostè viatja a Noruega, Finlàndia i sobretot Suècia, països que han hagut de lluitar molt , en aquest cas per un entorn hostil i el veí rus sempre agressiu, veurà com la majoria de les cases individuals tenen banderes. I són els països del món que han acollit més refugiats en percentatge a la seva població. No és una qüestió de supremacisme sinó el desig i l'orgull d'haver hagut de lluitar molt per esdevenir un país pròsper, amb una població tan petita. Hi ha sectors que volen fer passar els catalans per xenòfobs. Són justament els que voldrien veure com desapareix la cultura catalana i poder reinventar la història i, algun dia, poder dir que mai va existir Catalunya. D'aquesta gent també n'hi ha a Catalunya i són els més perillosos.
  14. Icona del comentari de: Doctor Strangelove a agost 19, 2022 | 11:22
    Doctor Strangelove agost 19, 2022 | 11:22
    Els problema mai és la dreta, són els comunistes, i vosaltres pacteu amb CUP, Comuns i Podemos. Pitjor que això no hi ha res al món! Doc.
  15. Icona del comentari de: FAM a agost 19, 2022 | 11:23
    FAM agost 19, 2022 | 11:23
    Com no vam ser suficients o la gent no vam saber apretar quan tocava (dies posteriors al 1-O) el procés de negociació es probablement mes llarg i complexe. Si el carrer haguéssim aguantat uns quants dies aquesta fase estaria mes avançada i tornariem a ser reconeguts internacionalment com a subjecte politic, que es el fons de la disputa, pero seguiriem negociant segur...data de referendum acordat, actius, passius, traspassos..etc.. El que si hem aconseguit però, es que l'estat espanyol reconegui internacionalment que hi ha un conflicte politic, entre catalunya i espanya. I s'està mirant d'aplicar una agenda, una metodologia i uns tempos per mirar de resoldre/negociar la sortida al conflicte. Es el Consell d'Europa, qui amb el seus informes, consells, comisions i votacions qui 'agenda' la negociació i qui fot clatellots..i ja em vist 'baixar el cap' l'estat en 24 hores.. Aquesta reflexió la faig perquè em pregunto, quina altre camí hi ha sinó per avançar després del embat que vem fer el 1-O? salut.
    • Icona del comentari de: Anònim a agost 19, 2022 | 12:09
      Anònim agost 19, 2022 | 12:09
      Molt ben explicat. De moment no hi ha cap més alternativa, les pelicules màgiques estan molt bé al cinema enlloc més, i mentre la comunitat internacional exigeixi diàleg és el que s'ha de fer. Els JUNTAIRES rondinen molt, però al cap i a la fi avalen tot el que es signa a madrid. I tota la colla de hiperventilats que criden molt però no volen hosties, que es vagin fent a la idea que ho hi ha diàleg o hi ha guerra. Trieu.
      • Icona del comentari de: Ricard a agost 19, 2022 | 13:00
        Ricard agost 19, 2022 | 13:00
        Coneix algun conflicte que els castellans hagin resolt dialogant sense estar sotmesos a la pressió de la força?
        • Icona del comentari de: FAM a agost 19, 2022 | 19:41
          FAM agost 19, 2022 | 19:41
          correcte, per això cal posar a nivell intenacional la negociació i guanyar el discurs cara enfora com han fet la majoria de paisos independitzats del estat espanyol
    • Icona del comentari de: Realisme somniatruites a agost 19, 2022 | 14:01
      Realisme somniatruites agost 19, 2022 | 14:01
      Agenda, metodologia i tempos? Te'ls han passat els del PSOE o els has somniat des de l'independentisme fantasiosament "no màgic"?
      • Icona del comentari de: FAM a agost 19, 2022 | 19:51
        FAM agost 19, 2022 | 19:51
        Per molt que PSOE ho hagin intentat boicotejar..els tens publicats i votats pel Consell d'Europa, institució internacional que promou la democracia, estat de dret i els drets humans entre ciutadans europeus..Salut
      • Icona del comentari de: FAM a agost 19, 2022 | 20:33
        FAM agost 19, 2022 | 20:33
        Consell d'Europa ho aprova i ho publica..
        • Icona del comentari de: Definitivament un somniatruites a agost 20, 2022 | 11:32
          Definitivament un somniatruites agost 20, 2022 | 11:32
          Suposo que saps que les recomanacions d'aquest Consell i del seu president respecte de Catalunya no tenen cap pes en la política real de la UE. Des del 2019 té un president més afí als nostres interessos, i això només s'ha traduït en recomanacions. Té tan poc pes que l'estat s'ha pogut passar totes les recomanacions per l'entrecuix sense cap conseqüència ni pressió per negociar res. Imagina't quan torni a tenir un president com l'anterior.
          • Icona del comentari de: FAM a agost 20, 2022 | 13:31
            FAM agost 20, 2022 | 13:31
            els presos estan fora o es que algú pensa que no es important..salut
            2
            Icona de dislike al comentari de: FAM a agost 20, 2022 | 13:31 1
    • Icona del comentari de: Jajaja, no em diguis que t'ho creus. a agost 20, 2022 | 15:42
      Jajaja, no em diguis que t'ho creus. agost 20, 2022 | 15:42
      De veritat que t'ho creus tot això que dius?. Quina pena que feu els adoctrinats d'ER.!. O potser és que vius del mono i les subvencions d'ER?. Llavors ja entendria que ho volguessis fer creure als altres.
      • Icona del comentari de: FAM a agost 20, 2022 | 17:50
        FAM agost 20, 2022 | 17:50
        discrepar amb arguments es sà, però quan només apareixen descalificacions ja està tot dit. salut i sort.
  16. Icona del comentari de: Tripartit no, gràcies a agost 19, 2022 | 11:45
    Tripartit no, gràcies agost 19, 2022 | 11:45
    En Patufet diu que no farà escarafalls i lleparà el que calgui, fins que tots els catalans ens haguem rendit
  17. Icona del comentari de: Pilar a agost 19, 2022 | 12:11
    Pilar agost 19, 2022 | 12:11
    El bobierno de la cal viva, que ens espia, ens engarjola, que apuja el pressupost de defensa un 8% mentre retalla en salut i sanitat, que defensa la monarquia i la injusticia Ñola resulta que és d'esquerres??????????????????
  18. Icona del comentari de: Zzzzz a agost 19, 2022 | 15:35
    Zzzzz agost 19, 2022 | 15:35
    Taula de què?
  19. Icona del comentari de: Vamos bien, muy bien. a agost 19, 2022 | 15:36
    Vamos bien, muy bien. agost 19, 2022 | 15:36
    En la foto se´l veu gran!
  20. Icona del comentari de: ERC.DROGA I RELIGIO a agost 19, 2022 | 16:37
    ERC.DROGA I RELIGIO agost 19, 2022 | 16:37
    Aragones, massa droga. ERC droga i catecisme junqueras
  21. Icona del comentari de: No home no, Aragonès s'equivoca a agost 20, 2022 | 10:31
    No home no, Aragonès s'equivoca agost 20, 2022 | 10:31
    Si vol viure com un reietó ha de mentir i enganyar com els últims 10 anys han fet els corruptgents. Si a més aixeca la DUI, la suspèn en segons i fuig deixant-ho tot enmerdat i crea un xiringuito a l'estranger serà considerat un prohom pare de la patria inexistent i tindrà ingressos extres a part del generós vitalici que li quedarà. Pensi-ho, perdrà els suports d'ERC i l'indipendentisme però tots els que adoran al batxiller foll també li donaran suport per coherència...
  22. Icona del comentari de: Rosa a agost 20, 2022 | 15:19
    Rosa agost 20, 2022 | 15:19
    Ja ens ho suposaven. A vosaltres, els d'ER, tant us fa si són de dretes, com d'esquerres, com feixistes rematats. El cas és anar allargant l'excusa del diàleg per seguir entabanant els vostres "fidels" i seguir vivint del momo de la política. Què ja ens coneixem, noi.
    • Icona del comentari de: Allargar l'excusa del diàleg? a agost 20, 2022 | 16:12
      Allargar l'excusa del diàleg? agost 20, 2022 | 16:12
      Si portan només un any, i amb l'enemic prUcessista cap enlloc al Govern. Els corruptgents ho van allargar durant més de 10 anys, els podries haver avisat i no hauriem perdut el temps...
  23. Icona del comentari de: uno que vive en Tabarnia a agost 20, 2022 | 16:08
    uno que vive en Tabarnia agost 20, 2022 | 16:08
    gira rodo aquest tipus?
  24. Icona del comentari de: Beatificacion de Don Oriol Junqueras, el converso divino a agost 20, 2022 | 17:02
    Beatificacion de Don Oriol Junqueras, el converso divino agost 20, 2022 | 17:02
    El monaguillo Aragones de España.Una i el Padrecito Junqueras de España.Una son catolicos com cal adorem a Deu i Erc.EspañUnaa

Respon a D'acord amb "El que fa estar colonitzats" Cancel·la les respostes

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter