ERC i JxCat fan una segona cimera a Lledoners per intentar desencallar l’acord

Fonts republicanes avisen que diumenge posaran sobre la taula "alternatives" a la coalició si no es tanca ja un pacte

ERC i JxCat han fet aquest dissabte una segona cimera a la presó de Lledoners per intentar desencallar les negociacions per formar un nou govern, segons ha avançat TV3 i ha pogut confirmar l’ACN. La trobada s’ha fet coincidint amb l’1 de maig, dia que ERC va marcar com data límit per assolir un acord. Fonts republicanes han dit a l’ACN que valoren positivament la trobada i que “espremeran” les últimes hores del dia en converses amb JxCat i a nivell intern. De fet, des d’ERC apunten que si en les properes hores no es tanca un pacte amb JxCat per formar una coalició, diumenge es posaran sobre la taula “alternatives” com l’opció d’un govern en solitari. Els republicans confien pronunciar-se sobre les converses entre diumenge i dilluns. El vicepresident amb funcions a president i aspirant a la presidència en el nou govern, Pere Aragonès, ha tornat a participar a la cimera, després de fer-ho, també, a la cimera de dimarts.

Comentaris

    Gonzalo 02/05/2021 6:45 pm
    Mira que les mola ir a la cárcel a estos sediciosos.....
    VULL veure ja el meu estat català dins d'Europa i no ser governada per autonomistes amb la crosa de la CUP. 02/05/2021 1:57 pm
    Encara que torneu a convocar eleccions o us poseu d'acord, no tornaré a votar-vos. Ni em mereixeu, ni valeu res com a polítics!
      Només 02/05/2021 9:44 pm
      L'Illa molt de criticar però s'ha passat dos mesos i mig sense poguer fer govern. I ara veurem què els passa a Madrid al PsOe després de Gabilondo i la pífia de Murcia.
    Pep 02/05/2021 9:07 am
    La, mediocridad de este Aragonés es un serio peligro para las aspiraciones catalanas.
    Jo mateix 02/05/2021 8:27 am
    Heu provat la vaselina per desencallar ? Si no en teniu a mà , potser amb margarina ja faríeu el fet . Si es que no pots evitar prendre-s'ho de conya .
    jacmais 02/05/2021 8:07 am
    Amb una mica de sort , si queden amb el gran guru.
    Cavaller pallares 01/05/2021 11:50 pm
    Ara és faran els mil homes dien que governaran sols, pero aixo es un enmirallament, després necessitaran igualment arribar a acords amb Junts al Parlament, llevat que prefereixin Comuns o PSC i cavar-se la tomba.
      Anònim 01/05/2021 11:52 pm
      ??
        Simplificar 02/05/2021 8:24 am
        Si tota la legislatura han d'anar i venir de Lledoners i culpar JxC, més val que Erc i els adolescents de la Cup governin sols. Consulta diària amb Junqueras-esquerra pura, i llestos.
    INDIGENCIA POLITICA AMORAL POLTRONERA 01/05/2021 11:45 pm
    Molt be, aixi, com els millors espanyols, a l'ultim moment i malament. 10 anus de pruches i no serveixen ni per fer un govern de gestoria. ESPANYOLS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pedro 01/05/2021 8:39 pm
    ¿ Y piensan que podrían gobernar en el caso hipotético de ser independientes? Son el hazmerreír y ni se enteran. ¿ Se puede ser más barriobajero en hacer reuniones en prisiones?
    Pajaritu 01/05/2021 5:40 pm
    ¿De qué se sorprenden? Son muchos los delincuentes que gestionan sus bandas desde la cárcel. ¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
    Concilio in Trullo, Constantinopla 692 01/05/2021 4:47 pm
    Concili a la garjola Lledoners 2021, i també és el segon, de moment.
      Només 02/05/2021 8:58 pm
      L'Illa molt criticar però s'ha passat dos mesos i mig sense poguer fer govern. I ara veurem què els passa a Madrid al PsOe després de Gabilondo i la pífia de Murcia.
    Maria 01/05/2021 4:33 pm
    Aragonés, no ets ningú! Necessites que en Junqueras doni el vist i plau. Sempre seràs un no res.