• Barcelona–
  • Girona–
  • Lleida–
  • Tarragona–
  • Tortosa–
  • Mataró–
  • Vic–
  • Vilafranca del Penedès–
  • Vilanova i la Geltrú–
  • La Seu d'Urgell–
  • Puigcerdà–
  • Figueres–
  • Gandesa–
  • L'Hospitalet de Llobregat–
  • Sant Carles de la Ràpita–
  • Sant Cugat del Vallès–
  • Terrassa–
  • Sabadell–
  • Granollers–

El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha rebut de part del Tribunal Suprem la causa oberta contra la presidenta del Parlament, Laura Borràs, per prevaricació, malversació, falsedat documental i frau a l’administració, ja que al març va deixar de ser diputada al Congrés. El Suprem va acordar l’obertura de procediment a Borràs el 17 de desembre de 2019 després d’estudiar l’exposició raonada remesa per la magistrada del jutjat d’instrucció número 9 de Barcelona que apuntava que Borràs hauria trossejat diversos contractes per poder adjudicar-los a un conegut seu quan era directora de la Institució de les Lletres Catalanes (ILC). Ara el cas l’instruirà el magistrat Jordi Seguí de la sala civil i penal del TSJC.

A principis d’abril, un cop acreditada la baixa en la condició de diputada del Congrés i per tant la pèrdua de la condició d’aforada de Laura Borràs, sense que s’hagi procedit a l’obertura de judici oral, el Suprem va decidir enviar al TSJC el cas, en el que també hi ha investigat Isaías Herrero Florensa. La secretària del TSJC ha demanat a la fiscalia perquè es pronunciï sobre la competència del TSJC per instruir la causa.

Comentaris

  1. Icona del comentari de: L'OBSERVADOR ASTORAT a maig 04, 2021 | 10:22
    L'OBSERVADOR ASTORAT maig 04, 2021 | 10:22
    Els "CAMARADES^ del TSJC, com a organisme "COLONIAL" de la Judicatura Ñ i del TC i TS, faran la seva feina.. Ñ IRREFORMABLE!!!!

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa