El PP ha vist que si vol guanyar més vots a Catalunya ha de començar a fer feina des d’ara mateix. Per això, ha decidit ser el primer partit en començar oficialment la precampanya.

Des de Catalunya es vol que el president del partit, Mariano Rajoy, tingui un gran pes a la precampanya i a la campanya de les eleccions catalanes, donat que espera ser decisiu a la pròxima legislatura, com ja ho va ser en l’últim mandat de CiU.

Per això, Rajoy durant aquests pròxims mesos trepitjarà terreny català al costat de la presidenta del PPC, Alícia Sánchez Camacho, que l’acompanyarà en alguns dels actes que faci la candidata.

Per començar, aquest dimarts, el comitè executiu del PPC proposarà Sánchez-Camacho, com a candidata a la Generalitat i la designarà formalment en un míting previst pel 19 de setembre a Badalona juntament amb el president del PP.

I un mes després, del 16 al 18 d’octubre el PP celebrarà la seva Convenció a Barcelona que tindrà per objectiu “reforçar, concretar i donar més visibilitat a l’alternativa en els temes més importants” entre els quals hi ha “la regeneració democràtica”.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa