El PP de Castelldefels s’ha vist obligat aquesta setmana a prorrogar els pressupostos del 2013 després de quedar-se en minoria a l’Ajuntament el passat mes de desembre degut a la ruptura amb Convergència Democràtica.

Aquest dijous es va fer palesa la solitud dels populars quan l’equip de l’alcalde Manuel Reyes es va veure obligat a prorrogar els comptes municipals després de no arribar a un acord amb cap de les diferents forces municipals. Al mateix temps, va perdre dues mocions molt lligades a la política estatal de Mariano Rajoy: la primera feia referència al rebuig a l’avantprojecte de reforma de la llei de l’avortament que impuls el ministre Gallardón, i que va acabar tirant endavant amb el suport de la resta de grups; i la segona, la decisió d’interposar un conflicte de competències davant del Tribunal Constitucional contra la llei per a la reforma de l’administració local del ministre Montoro que també va obtenir majoria.

Sense el suport que li donaven els regidors de CDC, que a principis de legislatura eren cinc però van passar a ser tres a l’abril del 2013 després que dos d’ells passessin a ser regidors no adscrits, el poder dels populars a Castelldefels queda molt debilitat quan encara queda un any llarg per a la propera cita electoral.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa