El Consell per la República engega una “identitat digital” per “fer tràmits que l’Estat no controlarà”

El document de la plataforma independentista tindrà un cost d'entre 6 i 12 euros

El Consell per la República engega una “identitat digital” per “fer tràmits que l’Estat no controlarà”. La plataforma independentista presidida pel president a l’exili, Carles Puigdemont, ha anunciat aquest dimarts la creació d’aquest document per als socis de l’organització, actualment poc més de 92.000. L’ens assegura que aquesta “identitat digital en clau de Països Catalans” permetrà “votar i participar” com a ciutadà de la República” a tots els inscrits. A més, aquells que vulguin obtenir “més avantatges” podran sol·licitar un QR o carnet amb un cost de 6 i 12 euros, respectivament. “El que estem fent és preparar una estructura d’Estat”, afirma el Consell per la República.La plataforma aclareix que no servirà “a curt termini” per fer tràmits a l’administració perquè “segueix sent autonòmica”. Així, defensa la iniciativa per crear “espais de sobirania” i “d’empoderament del ciutadà”.

El Consell per la República admet que encara estan negociant amb “entitats, empreses o ONGs” per ampliar l’ús d’aquesta identitat digital més enllà de les activitats de la plataforma independentista. “Sol ser un procés lent”, reconeixen, assegurant que “la força” del document “la donarà la gent dels Països Catalans”.

Comentaris

    Un que encara hi creu 07/04/2021 5:26 pm
    Si els que s'en riuen prenen la iniciativa de prohibir-la serà bona senyal.
    Gonzalo 07/04/2021 12:48 pm
    Un pequeño detalle : ante cualquier noticia laZinaZi, los que no somos separatistas tenemos 2 opciones. No comentarla y pasar absolutamente, o bajar al barro, comentarla y descojonarnos de risa a vuestra costa. Si hacemos lo primero, decís que qué calladitos estamos, y que eso es una señal de que vais bien. Y si hacemos la segunda opción, decís que qué nerviosos nos ponemos, y que eso es una señal de que lo estáis haciendo bien. Os han lavado tanto el cerebro, que os creéis que todo son jugadas maestras. Cuando es todo una gran tomadura de pelo.
    Miquel 07/04/2021 11:27 am
    Jo encara tinc el "passaport dels PPCC" (ocurrència d'en Colom) i no m'ha servit de res. Per què no fem política, en comptes de simbologia?
    arvama 07/04/2021 10:55 am
    quins comentaris mes barriobajeros, yo estic en M.H.P.Carlos Puigdemont
    Identitat digital 07/04/2021 9:44 am
    A JxCash i al xiringuito CxR_kk tot és digital. Tot es fa segons el que indiqui el dit de l'estimat líder. Mira al Cuevillas i ara envia-li diners a Puchi perquè et assenyali amb el dit.
    22
    35
    Respon
    Ricard 07/04/2021 9:34 am
    El President cou als agressors. Bon President.
    Doctor Strangelove 07/04/2021 8:48 am
    És clar que el dictadoret de Waterloo i els seus "palmeros" necessiten pasta que continuar cruspint-se musclos a dojo. I és clar, el carallots hiperventilats a pagar-los-hi la festa. En fi, realment els catalans tenim el que ens mereixem, per melons! Doc.
    535
    69
    Respon
    Si lladren, es que son gossos 07/04/2021 8:41 am
    Tot el que faci rabia als unionistes, es bo, i esta clar que això en fa, ja ja el tinc, tan simbòlic no serà si els ñordos treun foc pels caixals, nomès per veure això ja val la pena.
      Anònim 07/04/2021 5:32 pm
      Total men d'acort am tu lladra👍👍👍n per lutan es bo
    Cocomocho 07/04/2021 8:27 am
    En un viaje a Marruecos compré un carnet para conducir camellos y con este Con éste puedes viajar en maletero.
    21
    43
    Respon
    Farsante 07/04/2021 8:25 am
    Ya se ha quedado sin dinero¿? Pues no pasa nada, seguidores de este farsante mandarle dinero fresco que tiene que continuar las fiestas y pagar su mansión, que morro y encima los hay que le creen.
    17
    37
    Respon
    ex-independentista. 07/04/2021 8:13 am
    Abans de mitjans del 2019- temps dels pactes seudoindependentistes amb els partits de 155- m'hi hauria apuntat amb entusiasme; fins el 27 de gener del 2020, també, però sense cap alegria. Avui en passo olímpicament, ho fefuso..
      Ricard 07/04/2021 9:23 am
      Pobre mentider.
    Gonzalo 07/04/2021 5:06 am
    Pensad en positivo, laZis. Esta tarjeta os servirá para rascar el hielo del parabrisas del coche o del tractor.
    37
    76
    Respon
    el verdugo del Cid 07/04/2021 1:19 am
    Si la escòria espanyola treu tant de foc pels queixals amb la notícia només vol dir una cosa: aquesta operació els deu fer la hòstia de mal! Visca el CxR!
      Pues no .... 07/04/2021 7:05 am
      La verdad es que no... es que es tan obvio que es otra “tontería estéril” ( utilizando cuevillas modo on ) que solo servirá para recaudar dinero para que pueda seguir pagando la “fiesta” de Bélgica, que nos sorprende que puedan algunos hacerlo... viendo las tonterías que se hacen en la calle y las puestas en escena patéticas que hacéis, no dudo que habrán algunos que lo hagan ... pero os están tomando el pelo ...
      33
      22
      Respon
    Aureli 07/04/2021 12:39 am
    Tràmits.. Quins tràmits? Apuntar-se al curs de cuinar botifarres. Treure’s el carnet de enxaneta professional. Tindre el diploma de escriure llur, quelcom i Nogensmenys més vegades en menys espai... Aconseguir el certificat per desgravar se el IVA de la compra del caganer al Nadal. Au va. Deixem-nos de ximpleries i comencem de veritat un enfrontament real.
    41
    56
    Respon
      Capità 07/04/2021 6:48 am
      Pero quins tramits es podran fer? Jo ja passo de que em tornin a pendre el pel ( i els diners), quan serveixi per alguna cosa mes que acumular punts a les benzineres del Canadell que avisin. Per altra banda, això serveix per alguna cosa? La taula de dialeg diria que no, pero aquesta es l'alternativa? No començem la casa per la teulada que ens prenen per ximples.
      30
      24
      Respon
    A veces da la sensación de que al MHP Puigdemont disfruta tomando el pelo a los afiliados. 07/04/2021 12:05 am
    Pero está feo. No todos están tan generosamente capilarizados como él.
    13
    23
    Respon
    Punxaw 06/04/2021 11:47 pm
    Me imagino la cena de tietes dels dijous enseñándoselas muy ufanas creyéndose malotas y rebeldes y muero de ternura
    11
    30
    Respon
    EMMA 06/04/2021 10:57 pm
    Inspiirat directament pel Carnet d'Identitat Catalana, de Mn Dalmau . Una DNI simbòlic per a record sentimental
    37
    42
    Respon
      Fora de joc 06/04/2021 11:47 pm
      La diferència és que ara la feina és una altra, i si no s'està preparat millor retirar-se.
      15
      42
      Respon
    Ricard 06/04/2021 10:43 pm
    "Exiliat a l'aixopluc dels "convergents""? Els"convergents" qui són? A Bèlgica hi ha una influència "convergent" brutal que fa impotent l'agressió castellanista judicial, o són els jutjats belgues els que desarticulen les fosques iniciatives dels racistes castellans?
    24
    18
    Respon
      Convergent, definició 07/04/2021 7:49 am
      Hereus polítics (alguns també hereus econòmics) del lladregot Pujol. Canvian de nom tot sovint per fer olvidar al votant que'l seu objectiu és mantenir les menjadores i seguir cobrant bons sous i prebendes.
      16
      55
      Respon
        Ricard 07/04/2021 9:26 am
        Hereus? A la preso. Es influent ser convergent? No ho sembla. Mala fe castellanista teniu.
      Si lees, lo entenderás 07/04/2021 7:45 am
      Busca en Internet: TEDH condena a Bélgica por no conceder la extradición de la Etarra asesina de Ramón Romeo y entenderás por que se fue a Bélgica a ser Protegido por LOS MISMOS Abogados que esa etarra
      16
      39
      Respon
        Ricard 07/04/2021 9:28 am
        Si no et expulsen a Castella és que ets un protegit d'uns advocats belgues. Si no es que com que ets convergent tens influències. Si els castellans tapallissen és que t'ho mereixes. Miserables castellanistes racistes!
        45
        31
        Respon
    Pedro 06/04/2021 10:40 pm
    Mocho ha conseguido 92 mil tontos.
    460
    1
    Respon
      Ricard 07/04/2021 9:30 am
      Com a castella és normal que als catalans et semblen tontos. I tu a mi per dir-ho suau.
    Comín, vicepresident del CxR 06/04/2021 9:28 pm
    Avui ha reivindicat el CxR i ha dit: Quin es el pla B d'ERC si la taula de diàleg no funciona? Jo li dic: Vostè va militar i tenir carrecs al PSc, va ser acollit a les llistes d'ERC, va exiliar-se a l'aixopluc dels convergents. Quin és el proper canvi? Tornar al PSOE? Després de 10 anys processant cap enlloc, jo li pregunto: Què ofereix vostè millor que seure a una taula i parlar?
    179
    133
    Respon
      Octubrista 06/04/2021 10:43 pm
      N'hi ha que no es mouen de lloc, n'hi ha que sí. Entre els que es mouen, n'hi ha que ho fan cap l'independentisme, com és el cas de Comín, n'hi ha que es mouen en direcció contraria, cap l'unionisme. Que potser us heu creuat per camí amb el senyor Comín ?
      35
      37
      Respon
      Ricard 06/04/2021 10:39 pm
      Quina taula hi ha? Amb qui es pot parlar (suposo que vol dir negociar)? Aclareixi-ho si us plau.
        pel Ricard 07/04/2021 7:41 am
        La taula que va aconseguir ERC per fer presidente a Pedro Sànchez, la que Torra no volia i va rebentar, preferia jugar amb pancartetes i acabar sempre obeint als jutges.
          Ricard 07/04/2021 9:32 am
          Una taula que un defenestrat rebenta? La taula és de paper o de plastilina? Ja es veu com els castellans negocien, a hòsties. No enganyem, cinics.
    Doctor Strangelove 06/04/2021 9:23 pm
    El batxiller aquest és un tip de riure, no pot estar ni un segon sense dir alguna parida. És carn de Sálvame de Luxe! Temps al temps. Doc.
    1247
    77
    Respon
      També és battxiller? 06/04/2021 9:30 pm
      Amplia la informació...
        Ramon C 06/04/2021 10:17 pm
        Avui aquest Doctor ruc ha quedat ben tocat. Quan recorre a això d'aquest format d'spam, n'és senyal inequívoc.
    Josep 06/04/2021 9:08 pm
    Es com la del Super3????
    201
    50
    Respon
      @Es com la del Super3???? 06/04/2021 11:54 pm
      El Club Super 3 tiene mas de millón y medio de socios. ¡Un poquito de por favor!
    Gonzalo 06/04/2021 8:41 pm
    Tacitos, grandisimos profesionales en la redacción de atestados e informes varios. Ecuánimes, íntegros, afinados y con una formación impecable y excelsa. Gracias por su trabajo!!!
      Ramon 06/04/2021 9:00 pm
      Avui aquest ruc ha quedat tocadíssim. Si recorre a això a aquest format troll, n'és senyal inequívoc.
      Ramon 06/04/2021 8:43 pm
      El Gabriel Rufián cada dia més rabiós.
      52
      31
      Respon
    Gonzalo 06/04/2021 8:20 pm
    Transformaremos Madrid en un lindo vergel, Bilbao en una gran fábrica y Barcelona en un inmenso solar. Y lo estamos consiguiendo, laZinazis de mierda...... Madrid sube un 23 % la recepción de inversores extranjeros, y la anteriormente próspera y motor de españa cataluña, pierde un 32 % de inversión extranjera.....
    4191
    362
    Respon
      Gonzalo, has tingut un orgasme? 06/04/2021 9:35 pm
      Només ho aconsegueixes vomiant? Tranqui, a Catalunya el CATsalud te molt bons psiquiatres...
      Ha, ha, ha 06/04/2021 8:52 pm
      Puntuació feta amb l'aparell automàtic-troll "Vas-i-t'en-vas"®
      Luisnomeacuerdo 06/04/2021 8:39 pm
      Normal que no quieran venir. Con estos catalibanes laZis que andan sueltos.....
      Lisa 06/04/2021 8:37 pm
      Gonzalo, o Luisnomeacuerdo, que sou el mateix engendre...si no es perquè fa pena que siguis tan desgraciat d'estar fora de lloc, i haver de vomitar bilis cada dia, faria riure...
    Angelblau 06/04/2021 8:17 pm
    Potser els pelacanyes no entenen el català. No ho entenc.
      ange bleu 06/04/2021 8:22 pm
      c'est ce qui arrive aux indépendantistes qui ne comprennent pas que tout est un gros mensonge
    Angelblau 06/04/2021 8:15 pm
    Com lladren ... quin goig per el Consell
    137
    2
    Respon
    Gonzalo 06/04/2021 8:11 pm
    Funcionarà como la tarjeta Travel Club? O como la del club súper 3? Que nervios, por dios.....
    141
    73
    Respon
      Pero Porom 06/04/2021 8:33 pm
      Lo que pone en tu DNI, sin la fecha de validez legal.
    Dr Sallop 06/04/2021 8:04 pm
    Si : 7.569.245 / 100 92.000 / =
      pel Dr. pollaS 06/04/2021 9:38 pm
      Si vol contactar amb Raticulín, vagi a la Sexta.
    Drs Strangelove, Sallopollas y Juan Repollas 06/04/2021 7:54 pm
    Coño si no nos contentamos con la realidad de en medio y no la percibimos, los catalanes conseguirán lo de (Cosovo). Ahora entiendo porqué escondíamos este territorio durante el partido de fumbol de la selección española contra los aficionados de la Federación lejana y cutre de fumbol. Claro, coño, por eso mismo en nuestra constitución no les nombramos ni la lengua ni el territorio donde viven los españoles del nordeste, no sea que les pongan nombres y se sientan fuertotes. Y los Países Catalanes no existen, porqué siempre les decimos lo mismo sin cesar en nuestro empeÑo. Por ello mismo no se pueden federar las comunidades autónomas entre ellas. Coño que inteligentes somos.
    Ramon 06/04/2021 7:44 pm
    Junts per Catalunya ha de tenir paciència. Entenc les veus que demanen passar directament a l'oposició, però jo crec que seria més eficaç per deixar-los ben retratats -que en qualsevol cas és aquest, l'objectiu-, entrar ara al Govern però per sortir-ne fument un bon cop de porta per exemple si ni convoquen la puta taula de merda en, no sé, màxim dos mesos. O si la convoquen però l'Espanya Amiga d'ERC es nega ja ni a parlar-ne, d'autodeterminació i amnistia (que per descomptadíssim que seria el que passarà). Jo ja dic, respecto totes dues estratègies. Perquè entenc que totes dues tenen un mateix objectiu: deixar-los ben retratats per trinxar-los a les urnes. Però, hi insisteixo, jo m'ho agafaria amb calma. Ara entrar al Govern. i deixar que es vagin coent a foc lent.
      Ramoneta i puta 06/04/2021 9:41 pm
      Fill meu, a aquestes alçades tots savem que ets més fatxa que n'Abascal
        Ramon 06/04/2021 10:13 pm
        Sí, llumenera, sí.
    Arnau Bonesvalls 06/04/2021 7:39 pm
    Malgrat encerts i errors, com més temps més hi ha de tot, però alhora qprenentatge, l'espanyolam no ens farà defallir amb llurs mofes, poca-soltadessupremacia i "xuleria" d'ADN espanyol. Ans al contrari, provoquen l'acceleració de la desconnexió d'Espanya. Si molts de catalans ho volem, aconseguirem la independència.
    Dr Titola 06/04/2021 7:26 pm
    Qui ha votat al partit "Legionarios de Espana", perquè facin d'apuntadors de l'estat espanyol ? Qui son aquets txitixinabus de la cabra ? I qui és el carallot que els hi marca el que han de fer i dir ?
    21
    23
    Respon
    jg 06/04/2021 7:22 pm
    por estos jueguecitos han echado a cuevillas de la mesa del parlament...
    Hay que ver lo que cuesta la langosta en Bruselas 06/04/2021 7:06 pm
    Parece que Puigdemont ya se ha pulido el casi milloncete de euros recaudados con los 92 mil ingenuos que picaron con lo del CxR. Ahora hay que sacar otro chanchullo para seguir recaudando. A ver si hay suerte president tropecientos de la Gene.
    499
    631
    Respon
      Ha, ha ,ha 06/04/2021 7:29 pm
      Això és un "buen" espanyol valent i fet per ell mateix,"con dos (2) güevos puestos", la resta no és ésser res. "Bien dicho por Espana y por su unidad de destino en lo universal. Presente".
    Pajaritu 06/04/2021 7:03 pm
    Señores, venga señores... La chochona, tenemos la chochona a 12 euritos... Que me las quitan de las manos. Han convertido a la Reichpubliquita en una feria. ¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
    347
    94
    Respon
      Moixó 06/04/2021 7:13 pm
      Amb el cantar es coneix l'ocell i amb l'escriure el cervell.
    Angelblau 06/04/2021 7:03 pm
    Be per el Consell. Quan treuen a passejar tots els trolls pelacanyes es que anem però que mol BÉ
    156
    13
    Respon
      ange bleu 06/04/2021 7:15 pm
      il y a des décennies, vous avez dit que ... nous allons bien ...
    LlunyDeCat 06/04/2021 7:01 pm
    Espero que ja han encetat el procés de creació de les Forces Armades dels PPCC. Perquè això sí que serà una estructura d'Estat. Com en De Gaulle a England va crear les "Forces Françaises Libres (FFL)" amb part de la Resistència de l'Interior, els exiliats haurien des de Bèlgica i potser des de Suïssa (on hi ha la tradició del Ciutadà-Soldat amb l'arma a casa) començar a formar l'embrió de les FAAPPCC. Mai hom sap si l'Enemic Espanyol - Com el Règim Collabo de Vichy i els Alemanys - esdevindrà feble i caldrà aprofitar el moment històric per expulsar-lo de la nostra Pàtria. Qui haguera dit als IRISH el 1900 que 20 anys més tard farien fora els British de gran part de llur Homeland ? La Història de la Humanitat és plena de sorpreses.
    Ramon 06/04/2021 7:00 pm
    O resistència independentista, o tornar al que fou Convergència. O sia mantenir l'intent d'estat propi o tornar a la defensa de la nació, la identitat, la llengua dins l'estat espanyol. No hi ha més opcions. ERC, ni ara, ni mai.
      Nomar 06/04/2021 7:12 pm
      A tu Ramon allò que t'agrada és la "conllevància" eufemisme espanyol per a dir que mentre els espanyols esperen dies passar, anys empenyen cap a l'assimilació, vertebració, anihilació i dissolució total dels catalans dins d'Espanya. Fart de botiflers pelacanyes. Som al segle XXI, i prou que ho sabem, no cal que ens intentis aixecar la camisa, botiflerot.
        Ramon 06/04/2021 7:20 pm
        Que sí, que sí, homen, que sí. (Amb els infants també ho diuen, que sempre se'ls ha de donar la raó. Però això ja no ho veig tan clar. Amb els infants jo més aviat em sembla mal procediment).
          Rociito 06/04/2021 9:01 pm
          En dos paraules Im pressionant, si que esta cara la vida a Bruselas. Quin papo te l'amic Puigdemont , vinga babaus, a pagar la quota, que s'ha pulit el milió d'euros recaudat anteriorment.
    Un frau 06/04/2021 6:43 pm
    El senyor Puigdemont no s'ha assabentat que la Generalitat va ser restaurada fa 44 anys i que té una estructura potent. No es poden fer actuacions com si no existís. Deixin de fer el ridícul i de recollir diners de forma fraudulenta fent emissió d'una targeta que té cap utilitat.
    57
    186
    Respon
      Ramon 06/04/2021 6:58 pm
      La Generalitat va tenir una estructura relativament potent durant alguns anys perquè malgrat la Constitució, malgrat el 23-F, malgrat la constitució, malgrat la permanent tasca sabotejadora botiflera i lerrouxista d'una Espanya que aquí es presentava amb marca sucursalista progre, Catalunya va tenir la immensa sort de comptar amb una figura política tan descomunal: el Molt Honorable President Jordi Pujol. Ara òbviament no és el cas. Ara ERC ens ha tornat a dur al 39. Lògic i pertinent és, per tant, que tornem a tenir la màxima representació a l'exili o sia lluny de les urpes espanyoles.
      47
      153
      Respon
        No es veritat senyor Ramon 06/04/2021 7:34 pm
        El tripartit, tot i els seus errors, va significar un alleujament per molta gent del despotisme convergent. Ara necessitem un govern d'ERC, que funcioni molt millor, i que ens allunyi de les brutals retallades, de la destrucció del territori i de la corrupció. Això no es pot tapar amb promeses màgiques i preses de pèl.
        197
        132
        Respon
          Ramon 06/04/2021 7:39 pm
          Tant de bo, escolta, tant de bo que refessin el tripartit! Bàsicament perquè seria una nova oportunitat per Catalunya, de liquidar ERC i aquest cop entenc que amb moltes lliçons ja apreses. Però em temo que no hi gosaran tot i que se'n moren de ganes. Suposo que intentaran dissimular-ho. O sia amb els sociates fent-los suport a l'ombra. Tanmateix, també així tindrien els dies comptats.
          25
          96
          Respon
        Ramon Tiquis i Miquis 06/04/2021 7:21 pm
        El segon cop que hi diu "constitució" hauria d'haver-hi dit "colonització". Disculpes.
          Ricard 06/04/2021 10:46 pm
          Tot el que sigui sobirà és bo.
        Nomar 06/04/2021 7:19 pm
        És clar el millor segons tu era deixar-nos assimilar i vertebrar a Espanya mentre ens ho guaitem sense fer res, per Espanya. Sense desmerèixer allò que va aconseguir J. Pujol després de la desfeta de la dictadura, ara ja som en un altre estadi o període, voler tornar enrera és de mesellis i conservadors. Ara independència malgrat els espanyols i els botiflers babaus com en Ramon.
          Ramon 06/04/2021 7:36 pm
          Sí, llumenera, sí. Jo també crec que romanem en l'estadi de mantenir l'intent d'independència. Jo també crec, èinstein, que continua havent-hi partit. Ho crec jo i ho creu també Espanya, com ho demostra el sol fet que la repressió no afluixa sinó tot el contrari. Però també dic que, si mai arribés el moment de claudicar (de moment) en l'intent d'estat propi, lògicament hauria de ser per tornar a defensar la nació, la identitat, la llengua, dins l'estat espanyol. O sia tornar al de sempre. Ergo, ho repeteixo, ERC, ni ara (perquè encara hi ha esperança), ni mai (perquè que jo sàpiga aquests traïdors ni tan sols han recuperat la defensa nacional, identitària i lingüística que era llur únic tret bo des de 1931; un tret que van renegar-hi de tant a tocar que veien la independència i com a "intel·ligentíssima" ocurrència perquè els immigrants sense integrar deixessin de votar PSC -que això últim sí que ha passat: ara voten coses pitjors encara!-). ERC és un vademècum de calamitats nacionals per Catalunya.
          26
          55
          Respon
            ERC és un vademècum de calamitats nacionals per Catalunya??? 06/04/2021 10:14 pm
            Iluminans Ramonet, 23 anys de Pujolisme què son?
            28
            3
    Anònim 06/04/2021 6:39 pm
    Els responsables de l'ID admeten que aquesta identificació no serveix -"a curt termini"- per fer tràmits a l'administració de la Generalitat, però sí servirà per "fer tràmits que l'Estat no controlarà (o desconeixerà)", aixo no te aturador !!!!
    62
    11
    Respon
    Gavanenc 06/04/2021 6:31 pm
    L'espanyolam de nou en forma de trolls pelacanyes, es pensen que fan molta mofa, però d'argument per a intentar fer "atractiva" la seva Espanya als catalans, cap ni un. Espanya see la poden confitar. De fet els seus comentaris capciosos ens produeixen l'efecte contrari al que la supremacia espanyola creu.
    123
    34
    Respon
    Pere Grau 06/04/2021 6:24 pm
    Algun Psiquiatre porfa , aquest Puigdemont esta fatal !!!!
    3
    106
    Respon
      Guillem García i Roca 07/04/2021 11:49 am
      No he vist pas que sigui obligatori tenir-lo ... que els passa a tots aquests esverats?
    Ferran 06/04/2021 6:22 pm
    El Consell per la República engega una “identitat digital” per “fer tràmits que l’Estat no controlarà”. JAAAAAAAAAAA !!! La plataforma independentista presidida pel EX EX EX president a l’exili, FUGAT , AMAGAT , ESCAPAT !!! Carles Puigdemont, ha anunciat aquest dimarts la creació d’aquest document per als socis de l’organització, actualment poc més de 92.000. L’ens assegura que aquesta “identitat digital en clau de Països Catalans” TIPIC DEL NACIONALISME ESPAÑOL PAISES DEL IMPERIO ESPAÑOL !!! permetrà “votar i participar” com a ciutadà de la República” JAAAAAAAAAAAAAAA !!!! a tots els inscrits. A més, aquells que vulguin obtenir “més avantatges” DESCOMPTES AL IRPF ESPAÑOL A L'HORA DE FER LA DECLARACION DE HACIENDA !!!!!! podran sol·licitar un QR o carnet amb un cost de 6 i 12 euros, A PAGAR A PAGAR A PAGAR !!!!!! !! respectivament. “El que estem fent és preparar una estructura d’Estat”, DE QUIN ESTAT !!!!!! afirma el Consell per la República. DE QUINA REPUBLÑICA !!!!!!! La plataforma aclareix que no servirà PER RES DE RES !! NI “a curt termini” NI A LLARC TERMINI !!!!!!! per fer tràmits a l’administració perquè “segueix sent autonòmica”. autonomica !!! JAAAAAAAAAA !!!! Així, defensa la iniciativa per crear “espais de sobirania” i “d’empoderament del ciutadà”. DELS PAISES CATALANES !!!!!!!!!
    42
    227
    Respon
    Dr Sallop 06/04/2021 5:56 pm
    Qui ha votat al partit politic Consell per la República , perque estiguin fent de apuntadors ?? qui son aquets txitixinabus ??? i qui es el carallot que els marca el que han de fer i dir ????
    16
    142
    Respon
      Dra. Anigav 06/04/2021 9:45 pm
      Maridet meu, des de fa 10 anys, no compleixes ni al litt!
      29
      10
      Respon
    Hombre la cosita va mejorando. 06/04/2021 5:55 pm
    Ahora por sólo 12 euritos te darán un cromo coloreado con la cara del valerosísimo líder.
    3
    106
    Respon
      Un seguidor de Fuigpelmon 06/04/2021 7:41 pm
      Juajuajuajua Juajuajuajua! El ridículo no tiene límites! Venga Iluminatis, por 12 euros viene incluida una estampita del creador, de nuestro guru, el líder supremo Fuigpelmon! Y pensar un poco, se puede volver una pieza del coleccionista si lo meten en el trullo!! Juajuajuajua Juajuajuajua! Vaya panda...
    Juan Ripolles 06/04/2021 5:55 pm
    Consell per la República : de quina republica ??
    8
    122
    Respon
      Pa amb figa 06/04/2021 7:00 pm
      La de la panxa de ta tia la monja, ves.
        Josep 06/04/2021 9:10 pm
        La del Ikea.... Jaja
        11
        77
        Respon