Aragonès al·lega que el jutjat ha ordenat “específicament” la intervenció de la Brimo en el desnonament

El president de la Generalitat diu que involucrarà la Conselleria de Justícia per resoldre la crisi d'habitatge

El president de la Generalitat, Pere Aragonès, ha assegurat aquest dimarts que la decisió d’enviar la Brimo dels Mossos d’Esquadra al desnonament que aquest dimarts s’està duent a terme al barri del Poble-sec de Barcelona no és una decisió de la policia catalana o la Conselleria d’Interior, sinó una petició del jutge. “L’ordre d’intervenció de la Brigada Mòbil és molt concreta i específica del jutge“, ha manifestat en declaracions al Matí de Catalunya Ràdio. “Això no ho havíem vist abans”, ha assegurat Aragonès.

És per això que el president ha assegurat que serà “imprescindible” que en el “protocol de desnonaments hi involucrem la Conselleria de Justícia”. “Haurem de treballar amb aquest Departament per poder resoldre aquestes qüestions”, ha afegit. Aragonès s’ha compromès a “millorar la mediació prèvia” a un desnonament per tal d’evitar-ne més.

Diputats de la CUP com Dolors Sabater, Carles Riera i Eulàlia Reguant han assistit al desnonament del Poble-sec, i la diputada Laia Estrada ha publicat una piulada al seu compte de Twitter carregant contra Aragonès i demanant-li que “compleixi els seus compromisos i demostri que aquesta serà una legislatura diferent“. “No es fa més fàcil, amable i feliç la vida de la ciutadania enviant la Brimo a desnonar-la, sinó garantint el dret a l’habitatge”.

Comentaris

    El cit campejador 25/05/2021 1:22 pm
    Més crispetes sisplau... aquest Govern no crec que arribi a l'any... Però jo no vull que s'acabi: a mi el que més m'agrada són les punyalades i en un any s'hauran acabat...
      Al Sit 25/05/2021 1:29 pm
      Això és el que tu voldries, com a sàtrapa antidemòcrata i espanyolista nonacionalista.
    Gonzalo 25/05/2021 12:19 pm
    Transformaremos Madrid en un lindo vergel, Bilbao en una gran fábrica y Barcelona en un inmenso solar.
      Gonzalo 25/05/2021 1:12 pm
      Si seguís así, laZisnaZis, lo conseguiréis pronto...
    Doctor Strangelove 25/05/2021 12:06 pm
    "Tots els espanyols tenen dret a un habitatge digne i adequat", si se'l poden pagar! Doc.
    105
    183
    Respon
      Merkin Muffley 25/05/2021 12:16 pm
      Et creus gracioset, però, ets un mal parit.
      103
      27
      Respon
        Doctor Strangelove 25/05/2021 12:43 pm
        Potser sí que soc un malparit (junt analfabet), però segur que gràcies als impostos que pago tu tens la teva pensió, car dubto que estiguis habilitat per treballar! Doc.
          Jo 25/05/2021 2:09 pm
          Tu no ets un malparit, ets un mitja merda.
    Tuleles de madriz 25/05/2021 11:53 am
    I ara, de quina "tutela" et queixeràs?, Aragones?, no deies que no acceptaveu tuiteles?, colla de farsans..
    18
    24
    Respon
    A l'annexionisme gracioset 25/05/2021 11:32 am
    Abans d'escriure comentaris poca-soltes, els trolls unionistes, els de caire quintacolumnista i els comentaristes directament de falsa bandera, hauríeu de llegir-se, l'article 47 de la vostra sacro-santa constitució espanyola: Article 47 : "Tots els espanyols tenen dret a un habitatge digne i adequat. Els poders públics promouran les condicions necessàries i establiran les normes pertinents per tal de fer efectiu aquest dret, i regularan la utilització del sòl d’acord amb l’interès general per tal d’impedir-ne l’especulació. La comunitat participarà en les plusvàlues que generi l’acció urbanística dels ens públics". Un article que els polítics espanyols sempre han incomplert i encara a sobre, "l'ecs" president de govern espanyol Aznar va propiciar l'empitjorament del desgavell immobiliari i la manca d'habitatge, accessible i digne, que encara patim. Això sí, cap polític espanyol ha estat "investigat" ni denunciat per cap fiscalia espanyola "afinadora" de confiança... per incomplir la constitució espanyola. Ep ! Però, si hom és independentista, és una altra cosa i la justícia espanyola i Tacito fan mans i mànigues per a endossar-li la lawfare de la justícia espanyola ! La patuleia de l'annexionisme espanyol son uns barruts de ca l'ample.
    64
    19
    Respon
      Tal qual 25/05/2021 2:21 pm
      L'article no diu que els particulars han de carregar amb el problema que correspon resoldre als poders públics. Oi?
        Adesiara 25/05/2021 3:12 pm
        Particulars ? L'apartament és propietat d'un fons inversor voltor anomenat Vauras Investmentque, el qual no els ha ofert lloguer social.
      Gonzalo 25/05/2021 11:42 am
      El que te asista ese derecho, no es compatible con la ocupación por la cara.
        A Gonzalo 25/05/2021 12:21 pm
        Tu, Tacito, no ets compatible amb el sentit comú, com a bon "nonacionalista" espanyol de pa sucat amb oli..
    joandomenec 25/05/2021 11:19 am
    I ell, obedient, fa específicament les garrotades a la gent.
    Jeroni Munyós 25/05/2021 11:09 am
    La justícia espanyola utilitza el lawfare contra l'independentisme; durant la pandèmia, decideix quan han de tancar o obrir establiments públics segons els seus criteris "mèdics"; decideixen quan s'han de fer les eleccions a Catalunya, i els jutges a sobre amb mofa digueren que ho decidien "per un interès públic intens". que ells "percebien"... a propòsit molt bé el fet d'allargar la formació del Govern, així els jutges s'han quedat amb un pam de nas, el govern s'ha format molt a prop del 30 de maig que és quan els nostres representants democràtics havien decidit de fer la jornada electoral Ara el primer dia de Govern, la justícia espanyola ja convoca una performance desnonament, per a posar entre les cordes la població i els seus elegits... N'estem farts de l barreja dels poders judicials espanyols. Ens cal la independència per a poder-ho decidir democràticament tot.
    Tomppa 25/05/2021 10:38 am
    Ho sap tothom menys feixistes disfressats d'esquerres ... problema es, vosaltres hi formeu part. Ja veurem si els cupareis ocuparant hotels d'Aragones ... no entenc aquesta idea de dir que ets d'esquerres radicals quan ets de dretes de tota la vida ... deixeu de mentir la gent com a minim :D
    12
    31
    Respon
      Albert 25/05/2021 11:13 am
      Prou d'utilitzar la fal·làcia del reductio ad hitlerum.
    President cínic 25/05/2021 10:16 am
    Volíeu Aragonès? Ara tindreu les malifetes d'aquest covard traïdor fins a la sopa. Una cosa és que la Brimo hagi d'intervenir per ordre d'un jutjat i una altra cosa és com intervé. El suport de la CUP durarà dues setmanes.
      Al comentarista cínic i curt de gambals 25/05/2021 11:10 am