Nova despesa de l’Oficina Antifrau de Catalunya per intentar esborrar la malmesa imatge d’una institució que ha estat una peça clau en l’Operació Catalunya amb Daniel de Alfonso al capdavant. L’Oficina ha tret a concurs per valor de 10.000 euros per crear la “nova identitat visual corporativa de l’Oficina Antifrau”.
“Deu anys després de la seva creació, es considera necessari renovar la pàgina web de l’Oficina i, per extensió, la imatge corporativa”, assegura el plec de clàusules administratives. “Es busca una imatge que ajudi a integrar l’Oficina en la societat actual i que pugui expressar els valors que es volen transmetre a la ciutadania, la imatge d’una Oficina cada cop més moderna, més eficaç, oberta i al servei del ciutadà, seriosa, coherent, honesta, independent, imparcial i justa, que ajudi a visualitzar idees i valors”, afegeix.
Amb el magistrat José Manuel Gimeno al capdavant, l’oficina ha encetat un procés d’ordenament i posada al dia. En el pla de traball s’ha integrat fins i tot el canvi d’imatge corporativa amb l’ajuda de l’Associació de directors d’art i de dissenyadors gràfics.