Des de que José María Aznar va abandonar la primera línia de la política espanyola han estat múltiples les vegades en què s’ha especulat amb el seu retorn. Amb l’esclat de la presumpta crisi de corrupció al PP torna a aparèixer aquesta possibilitat.

Així ho demana avui el periodista Luis María Anson en un article al diari ‘El Mundo’ titulat ‘La vuelta de Aznar a la presidencia del PP’. Anson afirma que “Rajoy ha de renunciar a la presidència del partit i dedicar-se íntegrament a la del govern espanyol”, ja que no veu que l’actual líder dels populars sigui capaç de redreçar la situació: “Passi el que passi, i encara suposant que Mariano Rajoy surti indemne de l’incendi Bárcenas, el Partit Popular exigeix una profunda operació regeneradora interna. Rajoy no és l’home per tirar-la endavant”.

El periodista madrileny apunta que “ha sonat l’hora del retorn d’Aznar”, a qui considera la persona “amb més autoritat en el partit, el que pot posar ordre en l’angoixa de Gènova i regenerar els quadres dirigents”. Finalment Anson apel•la al deure de l’expresident amb Espanya: “Hi ha un problema en el retorn necessari de José María Aznar a la presidència del Partit Popular. I no és Mariano Rajoy […] El problema és Aznar. L’ expresident sempre va ser molt tossut i no vol ni sentir a parlar d’un retorn, que hauria de ser per ell, ara com ara, una obligació moral, un deure històric”.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa