Missing 'path' query parameter

L‘Assemblea Nacional Catalana (ANC) organitzarà diversos actes polítics internacionals en el marc de la Diada de l’Onze de Setembre. Els llocs escollits són França, Luxemburg, Anglaterra, Alemanya, Brussel·les, Països Baixos, Irlanda, Mèxic i els Estats Units: “La Diada a l’exterior uneix política i cultura en una jornada en la qual les tradicions catalanes van de bracet de la mobilització i reivindicació del dret a l’autodeterminació”, han explicat aquest dijous des de l’entitat independentista. Aquests actes seran diferents en cada un dels països que visitin.

Per una banda, a França s’hi organitzaran dues concentracions amb motiu de la Diada: la primera de totes aquest diumenge a París, i a Niça dilluns. Totes dues manifestacions comptaran amb la col·laboració de diverses entitats locals que volen contribuir amb l’ANC per demostrar la seva “solidaritat amb Catalunya”. Per altra banda, un altre dels països escollits per acollir una Diada internacional és Luxemburg. Allà han organitzat una conferència pel mateix onze de setembre on abordaran les qüestions de “l’amnistia i les seves possibles conseqüències per al moviment independentista”. Una idea molt similar a la que es farà des de Londres, on aquest dissabte se celebrarà un debat sobre el “present i futur del moviment independentista”. Aquest debat comptarà amb la moderació d’Uriel Bertran i l’actuació de la colla castellera de la capital anglesa.

Spot de l’ANC

Un punt d’unió internacional

En el comunicat, l’ANC explica que “representants d’organitzacions polítiques, socials i sindicals de diversos països i de nacions sense estat” assistiran a la manifestació de la Diada a Barcelona en representació del País Basc, Galícia, Ucraïna, Bielorússia, el Sàhara, Portugal, Nova Caledònia, el Rif i Xinjiang, entre altres. A més, expliquen que l’acte central barceloní tindrà un punt de trobada internacional a la plaça Universitat que “servirà com a centre d’informació per a visitants internacionals sobre la lluita del poble català per a la independència”.

Més notícies
Notícia: El fiscal del 17-A assegura al Suprem que és “irrellevant” saber si l’imam és viu o mort
Comparteix
El ministeri públic replica als recursos de cassació presentats per mossos i víctimes dels atemptats perquè s'investigui més a fons
Notícia: Mor una dona ofegada a Canet de Mar
Comparteix
Ja són 25 les persones que han perdut la vida a la costa catalana aquest estiu
Notícia: Sánchez, amb l’escac i mat a la mà
Comparteix
"Sánchez necessita una gran capacitat de maniobra davant els nacionalismes i un control de la Cambra Baixa davant qualsevol eventualitat"
Notícia: Els sindicats majoritaris de la policia espanyola, en peu de guerra contra l’amnistia
Comparteix
Jupol i SUP carreguen contra la reunió de Carles Puigdemont i Yolanda Díaz

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter