Rafa Mora ha aconseguit canviar radicalment de vida. El seu passat en els platós de Telecinco, com a un dels tertulians més polèmics de Mujeres y Hombres y Viceversa, a més a més de col·laborador habitual de Sálvame i altres realities, ara sembla molt llunyà. El mes d’octubre de l’any passat sorprenia tothom amb el seu canvi de vida radical després de superar les oposicions per ser Policia Local de Pozuelo de Alarcón, a Madrid. El valencià, ara convertit en funcionari -i sorprenentment amb la nota més alta de la seva promoció- ha compartit amb els seus seguidors les primeres imatges oficials com a membre dels cossos de seguretat de la localitat.

Rafa Mora es desvincula del món de la televisió
Rafa Mora ha estat protagonista de tertúlies candents i mediàtiques a Telecinco, però quan Sálvame va tancar les portes per sempre, el valencià va decidir trencar amb aquest passat i centrar-se en les oposicions. Aquest dijous 26 de juny ha tingut lloc l’acte per jurar la bandera, un moment que ha compartit en el seu perfil d’Instagram al costat de la seva parella, Macarena Millán, i part de la seva família.
“L’esforç és gran, però la recompensa ho és encara més. Avui ja puc dir-ho ben alt i amb orgull”, ha escrit en el vídeo publicat a les xarxes socials.
Els resultats de les oposicions
Com dèiem, el passat mes d’octubre sortia a la llum que Rafa Mora, el tete de Telecinco, havia aprovat les oposicions amb la millor nota de la seva promoció, un 8,04, segons les actes que ha publicat l’Ajuntament. Han estat molts mesos d’estudi i exigents proves físiques per poder superar el repte i allunyar-se de la faceta televisiva. Ara, convertit en un dels 15 agents que patrullaran aquesta localitat madrilenya, Rafa Mora afegeix una nova experiència dins el seu currículum, que incorpora els ingressos de les participacions en una empresa d’hostaleria i ara, les de funcionari.