Mario Casas ha visitat el plató de La Revuelta i ha meravellat David Broncano amb la seva sinceritat. Més enllà de confessar quantes relacions íntimes manté cada mes -que ho ha fet-, l’actor ha sorprès en revelar quin complex físic té des de fa temps. Però només això, sinó que també ha acceptat i ha especificat quants diners té després d’una carrera molt llarga en la interpretació: “No tinc massa al banc, intento invertir. Ara bé, entre una cosa i altra dec tenir al voltant dels dos milions d’euros. Soc un privilegiat“.

De les preguntes clàssiques del programa, sempre interessa saber els detalls de la vida sentimental o sexual dels convidats. En el seu cas, Mario Casas sempre ha ocupat un lloc o un altre en el rànquing d’intèrprets més atractius. Això és sinònim de tenir una vida íntima agitada? “Només tinc vida sexual els caps de setmana… En dies laborables, res de res. El que no faig entre setmana, sempre espero a fer-ho el cap de setmana“, ha etzibat entre riures. No ha dit si triomfa cada dissabte i diumenge, però ha fet gràcia aquesta manera de repartir el temps.

La seva vida ha canviat en els últims temps, diu, ja que intenta mantenir una rutina més sana i equilibrada: “No he tastat l’alcohol en tot l’any i tampoc no surto de festa. Ara gaudeixo dels passejos que faig amb les meves gosses i les coses petites”.

Quin és el complex físic més gran de Mario Casas - TVE
Quin és el complex físic més gran de Mario Casas | TVE

Quin complex físic té Mario Casas des de fa un temps?

En un altre moment de l’entrevista, Mario Casas ha confessat que ell també té complexos físics encara que costi de creure. Ara que té 38 anys, reconeix que comença a veure’s arrugues als ulls i que no li agrada. Ara bé, no és fan del bisturí i no es retocaria perquè li fan “por” aquestes coses.

Un altre aspecte que no li agrada? Els seus cabells, ja que l’angoixa pensar que podria quedar-se calb: “Si em caiguessin els cabells, me’n posaria al 100%. No ho pensaria i no tindria cap mena de dubte. Marxaria on calgués a fer-me un implant“.

Què ha explicat l'actor a La Revuelta? - TVE
Què ha explicat l’actor a La Revuelta? | TVE

I és que un amic seu va retocar una foto del Mario per mostrar-li com quedaria rapat i el resultat no li va agradar gens: “No em veureu mai calb, no arribaria aquí ni de conya perquè tinc molt mal cap per ser-ho. A la gent amb el cap quadrat li queda millor, però jo tinc la cara més allargada i no em puc permetre no tenir cabells”.

Més notícies

Comparteix

Icona de pantalla completa