Lydia Lozano té feina nova, el que la fa entrar en la llista d’excol·laboradors de Sálvame que han espavilat a buscar una alternativa que ompli les seves butxaques després de la cancel·lació del programa. La periodista, que participa en la segona vida de l’espai del cor a Netflix, provarà sort en un món que res no té a veure amb la televisió.
En el seu cas, no ocuparà cap cadira en un programa de la cadena i tampoc no fitxarà pels rivals per sorpresa. Li han ofert escriure un llibre sobre la seva vida i això està fent, aprofitar aquests mesos sense feina per tancar-se al despatx a escriure.
El cas Ylenia ocuparà una part important del llibre autobiogràfic de Lydia Lozano
Lydia Lozano està preparant la seva primera novel·la autobiogràfica, en la qual repassarà tota la seva trajectòria periodística. Look ha pogut saber que, un des capítols principals, tindrà a veure amb l’esclat i la gestió del cas Ylenia. Cal recordar que, quan va saber-se que havia desaparegut la filla d’Al Bano i Romina Power, ella va assegurar que estava viva.

Diversos testimonis s’haurien posat en contacte amb ella per enviar-li fotografies que demostrarien, hipotèticament, que la noia es trobava a la República Dominicana. Ella va defensar aquesta versió amb dents i ungles, encara que els pares negaven que tingués cap prova i que fos cert. Ella no ho va poder demostrar i la jove Ylenia no va aparèixer mai, així que els cantants italians van moure cel i terra per desprestigiar Lydia Lozano per aquesta informació errònia.
Aquesta exclusiva frustrada l’ha perseguit tota la vida i li ha fet molt de mal, ja que ha acabat sent un retret recorrent que li han fet un munt de vegades. Serà interessant veure què diu sobre el tema després de tants anys. És molt probable que també parli de la seva vida privada, en la qual el paper protagonista el té el seu marit Charly.