Soraya Arnelas ha publicat aquest 2020 el seu últim disc, el que demostra que continua vivint de la música anys després d’haver participat en Operación Triunfo. L’extremenya, no contenta amb això, també intenta fer-se un lloc en el món dels emprenedors. De fet, és fundadora de dos projectes que tot just comencen. El que més forma té, però, és la seva primera col·lecció de roba. La cantant ha dissenyat unes dessuadores de diferents colors, amb el nom de la marca brodat a joc. Personalitzables i disponibles per a adults i també nens, està causant furor entre els fans.
S’està parlant moltíssim d’aquesta nova faceta de Soraya, especialment pel nom que ha escollit per a la marca en qüestió. I és que la xarxa ha esclatat de riure en saber que totes les peces de roba tindran brodada la paraula chochete. Així s’anomena la marca, un apel·latiu afectuós però també un xic vulgar. Ràpidament s’ha fet viral, el que ha generat moltes crítiques i mofes cap a la cantant: “Anar pel carrer amb la paraula chochete estampada a la samarreta em fa una mica de vergonya, la veritat”, “Quin horror de nom, no?”, “Em sembla massa ridícul” o “És súper vulgar!”, consideren molts. Ara bé, això no impedeix que hi hagi desenes de persones encantades i desitjant que surtin a la venda.
Ella, però, s’ha aprofitat d’aquesta publicitat i ha volgut defensar per què l’ha anomenat així: “Des de molt petita la nostra filla saludava així a tothom amb qui es creuava i ens vam adonar que sempre treia un somriure. Està clar que venint d’una família andalusa-extremenya ho haurà sentit dir a algú. Per a nosaltres sempre ha estat una paraula especial, tendra i divertida. Manuela va ser la nostra inspiració per a aquest projecte”.
De moment ha aconseguit el més difícil, que es parli del seu nou projecte. Ara caldrà veure si les vendes deixen en segon pla tots els comentaris negatius pel nom.