• Barcelona–
  • Girona–
  • Lleida–
  • Tarragona–
  • Tortosa–
  • Mataró–
  • Vic–
  • Vilafranca del Penedès–
  • Vilanova i la Geltrú–
  • La Seu d'Urgell–
  • Puigcerdà–
  • Figueres–
  • Gandesa–
  • L'Hospitalet de Llobregat–
  • Sant Carles de la Ràpita–
  • Sant Cugat del Vallès–
  • Terrassa–
  • Sabadell–
  • Granollers–

El prestigiós cuiner Sergi Arola va deixar tothom bocabadat en començar el 2018 enfonsat i arruïnat. Després de consagrar-se com un dels xefs catalans amb més presència internacionalment, semblava que els anys daurats havien posat fi. I és que d’aconseguir dues estrelles Michelin, va passar a viure una situació econòmica molt complicada i a patir problemes de salut. L’expectació va ser màxima quan ‘Corazón TVE’ va publicar una fotografia en la qual se’l veia amb molt mala cara i els cabells descuidats entrant a la unitat d’urgències d’un hospital. Tampoc no passava un bon moment sentimental, ja que uns anys enrere havia tancat el seu restaurant de Madrid: un tancament provocat per la ruptura professional amb la seva exdona després de 20 anys junts. Un parell d’anys després va començar a sortir amb la model Silvia Fominaya, amb qui només va durar quatre mesos però a qui va obrir-li un restaurant a la Corunya. 

 

“Enfonsat, descentrat, sense un euro i desfet”, així descrivien la situació de Sergi Arola el gener de l’any passat. El deute amb Hisenda de 308.000 € encara el perseguiria, encara que semblava poca cosa si el comparem amb els set milions d’euros que havia acumulat de deute. L’expectació va arribar a ser tal, que el cuiner va acudir a ‘Espejo Público’ a donar la cara. Va reconèixer que estava passant un mal moment econòmic, ja que com a empresari és “un desastre”: “Em vaig menjar la crisi i quan vaig repuntar, la motxilla de deute que portava era tan gran que vaig tancar. Com jo no sóc Bankia, no van voler renegociar amb mi”. El culpable d’aquest malson? “Hi ha gent molt enfadada que podria voler-me fer caure“, va assegurar. 

 

 
 
 
 
Ver esta publicación en Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Como dice @zonenaka amigos chilenos inundemos entre todos las redes, seamos un clamor, yo me apunto…!!! #MasterChefEnCHV

Una publicación compartida de Sergi Arola (@sergiarola) el

 

Doncs bé, un any després d’aquelles declaracions ha volgut afirmar que a poc a poc va sortint del túnel. Ho ha fet a una entrevista a ‘Look’ en la qual parla d’aquests mesos com una “renaixença” gràcies a la seva feina al restaurant ‘Cormorán’ de Santander. El que més ha lamentat, per això, és haver hagut de marxar de Madrid: “La ciutat no em va oferir cap oportunitat. Madrid va renunciar a mi”. 

 

Sergi Arola a 'Espejo Público'
Sergio Arola a ‘Espejo Público’ | Antena 3

 

Confessa que, efectivament, ha passat la crisi més gran de la seva vida… encara que s’està recuperant. Això sí, no ho està aconseguint gràcies als seus companys: “Va haver-hi molta gent que em va girar l’esquena. No diré qui són, crec que tothom sap com ha actuat. En un moment determinat, va haver-hi gent a la qual no li hagués costat gens posar-se en contacte amb mi, encara que només fos per dir-me “tal” i ho van fer. Cadascú sap què ha fet i què no ha fet. Jo no seré qui ho digui”, explica misteriós.

 

La feina al restaurant la compaginava amb les gravacions de ‘Masterchef Chile‘, un projecte televisiu que sembla que també li ha tancat les portes: “En tot moment volia estar-hi. Però la decisió de no continuar va arribar de la cadena, que no ha canviat de pensament tot i mostrar-me flexible amb les seves condicions. Vaig posar tot de part meva, tant a nivell de condicions econòmiques com a nivell de logística, de calendari. De tot. Em venia de gust seguir a prop del públic xilè, però no ha pogut ser”.  

 

 

Més tranquil i il·lusionat, sembla que el cuiner torna a respirar. Podrà acabar de fer front als deutes gràcies a la seva feina al restaurant? Podrà tornar a obrir un restaurant o optarà per deixar de banda la faceta empresarial que tants maldecaps li ha causat? 

 

 

 

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa