Missing 'path' query parameter

Els amants de la moda tenen una nova adquisició a la cistella de desitjos. McDonald’s acaba d’anunciar que llançaran MySneakers, les primeres sabatilles de la companyia. Aquestes seran unes vambes d’edició limitada disponibles per a home i dona amb el logotip de la marca ben visible.

En un principi, només es podran aconseguir a través del seu programa de fidelització de punts de l’aplicació per premiar els consumidors més fidels de les hamburgueses més famoses del fast food. Els usuaris registrats podran escanejar els codis que genera cada comanda i anar acumulant punts de la manera habitual. Quan arribin als 5.000, podran obtenir una d’aquestes vambes que estaran disponibles fins que s’acabin les existències.

Elaborat a Espanya i amb materials vegans, només hi haurà 500 unitats de cadascun dels models: un en blanc i un altre en bordeus, els dos tons característics de la marca. Totes dues tindran la ‘M’ brodada en color gros a la part davantera i el lema I’m lovin’ it per darrere.

McDonald's presenta les primeres sabatilles de la marca - McDonald's
McDonald’s presenta les primeres sabatilles de la marca | McDonald’s

McDonald’s aprofita la fama dels influencers per promocionar aquesta novetat

Per tal de fer difusió d’aquesta novetat, la companyia ha contactat amb diversos influencers que ja han començat a mostrar-les a través dels seus perfils de TikTok. Un d’ells ha estat Nil Ojeda, que ha publicat un vídeo que està començant a generar molt interès entre els seus seguidors. No és fàcil obtenir 5.000 punts en l’aplicació de McDonald’s, ja que per això és necessari comprar unes quantes hamburgueses… Això no serà impediment per als més fans de la marca, però, que a partir d’ara podran presumir del seu gust pel menjar ràpid també en els peus.

@nilojeda

Os presento las nuevas Zapas de #McDonaldsEspaña 🙂

♬ sonido original – Nil Ojeda

Aquesta no és la primera vegada que la cadena de fast food aprofita els personatges coneguts d’Internet per promocionar-se, ja que cal recordar que darrerament han arribat a crear menús especials amb el nom d’Aitana o Sebastián Yatra.

Més notícies
Notícia: Les tendències més curioses i estrafolàries per a les bodes del 2023
Comparteix
El sector nupcial presenta moltes novetats de cara a la pròxima temporada, en la que els enllaços es convertiran en espectacles de música
Notícia: 080 Barcelona Fashion aposta per la moda circular i la tecnologia
Comparteix
La 30a edició se celebrarà del 25 al 28 d’octubre al Recinte Modernista de Sant Pau i comptarà amb una desfilada de roba de segona mà
Notícia: Dulceida mostra una sessió de teràpia: “Estic desanimada i sense il·lusió”
Comparteix
La 'influencer' es mostra molt vulnerable en el seu documental, en el que ensenya què explica a la psicòloga
Notícia: Laura Escanes reflexiona sobre les infidelitats en una entrevista bomba
Comparteix
La 'influencer' ha concedit unes declaracions sorprenents sobre les banyes i els pitjors moments de la maternitat

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter