Kiko Rivera i Jessica Bueno van mantenir una relació de dos anys molt intensa, després de conèixer-se en un reality, haver d’afrontar rumors d’infidelitats i de tenir un fill junts. Ella havia estat desapareguda de la petita pantalla durant molt de temps, però ha tornat per la porta gran com a concursant de Gran Hermano VIP. Fins ara no havia parlat gaire de la relació amb el fill d’Isabel Pantoja, però finalment s’ha deixat anar i ho ha tret tot.
La model estava parlant amb la seva nova amiga Susana sobre aspectes personals de la seva vida quan, de sobte, optava per sincerar-se sobre els inicis de la relació amb Kiko Rivera: “El veia com un amic. Jo era una nena, ell em cuidava i anava amb ell a tot arreu. Sempre estava amb ell i em feia riure moltíssim. Va arribar un moment en què ell sentia coses per mi, es va enamorar i em va dir que seria millor que no ens veiéssim més si jo només el veia com un amic. Em va fer tant de mal sentir això… I llavors va passar“.
La seva relació va ser molt tempestuosa i les infidelitats van ser constants. Això va perjudicar clarament les coses entre ells, sobretot quan van decidir trencar perquè la situació s’havia convertit en insostenible i, encara més, amb un nen petit. Van trencar el 2013, així que ha passat una dècada sencera des d’aquell moment. Com ha evolucionat? Es parlen ara? Per primera vegada, ha tret a la llum com és la situació actual amb el seu ex.

Jessica Bueno parla de Kiko Rivera i revela si tenen bona relació o no
“Només tinc contacte amb Kiko, per Irene Rosales també ha fet de mare del meu fill. L’estima molt, de fet”, ha dit tot fent referència a la dona actual del seu ex. “El meu fill té el mateix color d’ulls que jo i té molt de carisma. S’assembla molt al seu pare en la manera de ser, vol fer riure als altres tota l’estona. Si el veus, penses que és igual que el seu pare”, ha explicat.
“Jo sempre he volgut que tingués relació amb el seu pare, òbviament. Quan ens vam separar, ell era un bebè de tres mesos i coneix la relació des que té ús de raó. El meu fill té dos pares, encara que sap perfectament quin és el seu pare de debò. Sentimentalment, té un altre pare perquè s’ha criat amb el meu exmarit. Quan era petit anava a Cantora amb l’àvia, amb Isabel Pantoja, i amb el seu tiet avi Agustín. Els adora”, ha dit Jessica Bueno.


Feia molt de temps que no es parlava de la relació de Kiko i Jessica Bueno, una de les primeres parelles conegudes que se li van conèixer. Aquella història no va sortir bé, però de moment sembla que el matrimoni amb Irene Rosales sí que va bé.