Jair Domínguez ha concedit una entrevista a La tarda de Catalunya Ràdio que ha sorprès els seus seguidors, ja que hi ha mostrat una faceta molt personal. Fa gairebé un any, el locutor d’El búnquer va reconèixer públicament que tenia un problema amb la beguda. Des de llavors, ha iniciat tot un procés per arribar a ser abstemi i ha volgut donar detalls de com ha evolucionat per ajudar altres persones que puguin trobar-se en una situació similar.

En el seu moment, va dir que bevia molt. Ara, 10 mesos després, reflexiona sobre la relació que tenia amb l’alcohol en aquell moment: “Jo bevia de manera ocasional, sempre que hi havia l’ocasió. Entre la gent que bevem, ho veiem com la cosa més normal del món i crec que el problema està aquí. Ho tenim supernormalitzat, fins al punt que veiem més estrany que algú no begui. Jo trobava fortíssim que algú pogués no beure. Em deien d’anar a fer una cervesa, i en feia 16. Era incapaç de fer-ne només una, era impossible”.

Les tres primeres setmanes sense beure alcohol va ser la més dura, creu: “Em vaig beure un palet sencer d’aigua amb gas perquè tenia el mono i havia de provar coses per suplir-ho. Vaig provar de tot, de fet, per exemple el kombutxa que vaig trobar que era una merda. Tenia bastant coll avall que volia deixar de beure. No vaig arribar al punt que el metge em digués que si bevia més, moriria. Simplement, va ser una cosa que vaig decidir voluntàriament i això ho va fer més fàcil. Em feia més por el primer estiu que acabem d’encetar que no el passat”.

De moment, ho està portant bé perquè creu que ho té molt superat: “Em feien por les festes de Nadal, l’estiu amb la calor perquè creia que voldria beure cervesa sense parar, els primers sopars amb amics després de decidir no beure fa una mica de por… però t’aguantes”.

Com està Jair Domínguez un any després de deixar la beguda_ - TV3
Com està Jair Domínguez un any després de deixar la beguda? | TV3

Jair Domínguez explica com està vivint els primers mesos sense beure res d’alcohol

La gent del seu entorn com s’ho va prendre? Diu que hi ha hagut gent que va pensar-se que era un gag o una campanya, però d’altres van entendre que era una cosa que deia seriosament: “Sorprenentment, en el món de les xarxes socials vaig rebre missatges de gent que em deia que em deixaria de seguir per haver deixat de beure i que em deia que era un merdes“.

Ell no tenia cap intenció de parlar d’aquest tema a televisió, però va escriure un tuit perquè creia que era important recordar-ho. Arran d’allò, molta gent li ha escrit per donar-li les gràcies perquè el seu testimoni l’ha ajudat a tirar endavant i fer el pas: “Crec que nosaltres que tenim micròfons i càmeres al davant, és superimportant que ho fem perquè podem ajudar a persones”.

Sempre costa el pas de prendre una decisió així, però el Jair agraeix tenir-ho una mica més fàcil perquè la seva parella, la Neus Rossell, tampoc no beu: “La Neus no ha begut mai de la vida i no sap el gust de l’alcohol“. Ara els seus fills l’animen a continuar per aquest camí, ja que l’han recomanat que faci una festa i celebri quan arribi al 365è dia sense tastar cap vi o cervesa.

Més notícies
Notícia: Jair Domínguez demana arxivar la investigació judicial pel gag del Rocío
Comparteix
L'advocat Cuevillas al·lega que no hi ha delicte ni motius per investigar
Notícia: Insulta Jair Domínguez pel gag del Rocío i el seu negoci s’enfonsa a Google
Comparteix
Desenes d'usuaris deixen ressenyes negatives a la xarxa i la seva valoració cau en picat
Notícia: Jair Domínguez rep amenaces de mort pel gag del Rocío: “Tinc les bústies plenes”
Comparteix
L'humorista de TV3 ha estat denunciat juntament amb Toni Soler i Judit Martín per la polèmica paròdia de la verge
Notícia: Jair Domínguez: “TV3 necessita despatxar tothom i començar de zero”
Comparteix
El presentador i escriptor deixa clar que considera que la cadena ha de fer neteja i plantejar-se com pot captar la gent jove

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter