Carla Vigo ha trencat amb el xicot recentment, el que l’ha forçat a haver-se de buscar una altra casa perquè fins ara estava vivint a casa dels sogres. La neboda de Letícia ha esborrat totes les fotos que tenia amb ell en el perfil d’Instagram, el que demostra que les coses no han acabat gaire bé. Sigui com sigui, l’actriu ha hagut de buscar-se la vida i ha trobat lloc en una residència d’estudiants molt exclusiva.

La neboda de Letícia es trasllada a uns apartaments de quatre estrelles
La revista Semana ha pogut saber que s’ha instal·lat en uns apartaments de quatre estrelles a Madrid que s’anomenen The Social Hub, els que es troben al centre de la capital espanyola. El lloc està dividit en tres espais, un hotel, una zona per a estudiants i una altra d’estada prolongada. Ella ha escollit aquesta última, en la que haurien de pagar 123 € la nit si vols una habitació individual. En cas de quedar-se tot un mes, li demanen 3.582 € i aquest preu puja a 4.280 € si vol afegir l’opció d’esmorzar.
Els apartaments tenen restaurant i bar, piscina a l’aire lliure i un centre de fitness. Tot un luxe que molts no s’expliquen com pot pagar si la noia està pagant-se els estudis d’interpretació amb els diners que guanya gràcies als papers que encadena al teatre. Des de la revista asseguren que és “un familiar” qui paga els diners d’aquest allotjament, sense especificar si es refereixen a Letícia o a algú altre.



La jove ha hagut de canviar de residència i també de rutina, tenint en compte que diferents problemes l’han portat a deixar de sortir -i viure- amb el que ha estat el seu xicot aquest últim any. Fins ara sempre s’havia mostrat molt enamorada i només feia que parlar meravelles d’ell, un noi a qui prefereix deixar en el passat per poder centrar-se en un futur en què comenci a tenir més llibertat i també més pes a dins del món interpretatiu.