• Barcelona
  • Girona
  • Lleida
  • Tarragona
  • Tortosa
  • Mataró
  • Vic
  • Vilafranca del Penedès
  • Vilanova i la Geltrú
  • La Seu d'Urgell
  • Puigcerdà
  • Figueres
  • Gandesa
  • L'Hospitalet de Llobregat
  • Sant Carles de la Ràpita
  • Sant Cugat del Vallès
  • Terrassa
  • Sabadell
  • Granollers

El Comitè Espanyol de Representants de Persones amb Discapacitat (Cermi) i la Plataforma Denaria treballaran conjuntament per la inclusió financera de les persones amb discapacitat i majors a través de la garantia de l’ús dels diners en efectiu.

Per a avançar en aquest propòsit, els presidents de Cermi, Luis Cayo Pérez Bueno, i de Plataforma Denaria, Javier Rupérez, han signat aquest dilluns un acord de col·laboració per a desplegar diferents iniciatives i accions que realitzin la importància de l’ús d’i accés als diners en efectiu com a principal mitjà d’interacció econòmica per a bona part de les persones amb discapacitat i, per tant, el seu caràcter d’eina fonamental de participació i inclusió.

En virtut d’aquest acord, el Cermi es converteix en entitat col·laboradora de la Plataforma Denària, a la qual aportarà les necessitats, demandes i propostes de la discapacitat organitzada per a integrar-les en l’agenda política de la defensa de l’efectiu.

El Cermi advoca per la llibertat d’elecció quant a l’ús dels diners, en efectiu o mitjançant transaccions telemàtiques, evitant entorns de pressió que eliminen el metàl·lic en favor de les operacions electròniques, la qual cosa pot deixar en situació d’exclusió financera a una part de les persones amb discapacitat.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa