Vídeo|El Banc 11Onze aixeca el vol: arribada dels treballadors a l’Acadèmia formativa

Seleccionats entre 400 candidats, els primers 50 empleats del banc entrenaran cos i ment al Campus de la Mola de Terrassa

En un paratge idíl·lic, la Mola (Terrassa), envoltats de natura i amb una missió: convertir-se en els banquers del segle XXI: formats financera i tecnològicament, sí, però sobretot, formats com a persones i no autòmats, per revolucionar el concepte de banca retornant-lo als seus orígens de servei a la comunitat. Els primers 50 empleats del banc 11Onze arriben a l’Acadèmia formativa del banc amb 250 hores formatives en totes les vessants professionals, però també en psicologia i filosofia, classes de ioga i habilitats per empatitzar amb el client. 

Aquest migdia els empleats arriben a l’Acadèmia i passen pel showroom d’11Onze, on podràs conèixer cadascun dels nous treballadors. I aquí comença també un documental que permetrà mostrar als nous clients totes les facetes dels empleats perquè la relació sigui de tu a tu, sincera i justa. 

Comentaris

    Anònim 17/03/2021 8:30 am
    Qui hi ha al darrera?
    Francina 15/03/2021 8:41 pm
    Carai , quans comentaris.....es nota que cou. Pensava que els unionistes descansaven.
    Tripartit no, gràcies 15/03/2021 7:21 pm
    M'ho sembla a mi o l'espanyolam està preocupat pel naixement del 11Onze ? Doncs és un bon senyal !
    Anna 15/03/2021 6:44 pm
    La Caixa, espanyolista. El Sabadell, espanyolista. Bankia, BBVA, Santander... espanyolistes. Els clients som lliures de triar. I si volem una entitat d'acord amb la nostra manera de pensar, quin problema hi ha? Anem al gra: Quan començarà a operar?
    A la merda la banca Ñorda 15/03/2021 5:06 pm
    Uiiiii, cuanta rabia i enveja veig aquí, això vol dir que anem pel bon cami, sino no els molesteria tant, no esteu obligats a participari,
    Luisnomeacuerdo 15/03/2021 2:15 pm
    🤔🤔 ya empiezan los adoctrinamientos financieros, lo primero les entregan una camisa amarilla y los ponen a cantar los segaores con la calculadora en la mano derecha y una foto del pastelero loco empalmado vigilándolos. Son más tiernos estos fascistas independentistas que winii de pooh. Ale a echar bilis que vayais volviendo al estado mental de calma.
    40
    177
    Respon
      En Patufet astronauta 15/03/2021 4:08 pm
      Quin nom li han posat? Banca Catalana segona part? Qui farà d'avi Florenci?🤔
      20
      75
      Respon
      Un adoctrinat per Franco 15/03/2021 2:45 pm
      Mes tonto, no naixes. Spain Is pain. Au a pasturar ovelles.
    Que bé !!! 15/03/2021 1:59 pm
    El futur banc a l'exili 11Onze convertint pardalets a voltors.
    George Dann 15/03/2021 1:28 pm
    El chiringuito...el chiringuito.....