Seat demana col·laboració al govern espanyol per electrificar l’automoció

El president de la companyia esquiva anunciar on es fabricarà el vehicle elèctric

El president de Seat, Wayne Griffiths, ha esquivat aquest divendres anunciar on es fabricarà el vehicle elèctric de la companyia, el Cupa el-Born. No obstant, ha insistit que la intenció de l’empresa és apostar per aquest tipus de vehicle, i que l’objectiu és “electrificar Seat”. Per assolir aquesta meta, però, ha demanat col·laboració al govern espanyol per tal que l’Estat espanyol compti amb una infraestructura que faci atractiva la compra de vehicle elèctrics. En un acte després de la visita a Martorell de Felip VI i el president espanyol, Pedro Sánchez, Griffiths ha avisat que l’Estat “no pot perdre el tren de l’electrificació”.

El president de Seat ha recordat la inversió de 5.000 milions d’euros que l’empresa té previst fer fins al 2025, que ara volen avançar en aquesta transformació però que no poden “fer-ho sols”. “És vital que Espanya impulsi la creació d’un ecosistema del vehicle elèctric, que incentivi la demanada i desenvolupi una infraestructura pública de recàrrega“, ha reclamat, com ja havia fet en altres ocasions.

Griffiths ha destacat que el nou consorci entre Seat, Volkswagen, Iberdrola i el govern espanyol és un projecte “de futur, transversal i inclusiu”, que també comptarà amb Telefònica i CaixaBank. “Espanya té un enorme potencial per arribar a ser un hub d’e-mobilitat“, ha assegurat, per la seva banda, el president del grup Volkswagen, Herbert Diess. 

Comentaris

    👁 06/03/2021 12:08 pm
    Para los ecspanoled seguidores acerrimos del expolio a los catalanes, podeis dormir tranquilos. Vuestro senor Maroto ya ha anunciado que las anoradas baterias se fabricaran en territorio ecspanol. Osea fuera de Catalunya. Viva vuestro rey!
    👁 06/03/2021 11:36 am
    No veig cap comentari que digui res del que parla l’article. Pel que jo he entes, sembla evident q’el que demana seat son els diners que venen d’EUROPA per a la conversió energètica .I com no ,ja estan a punt per fotre la grapa, Iberdrola. Telefónica, i la caixa( no se si quedarà alguna cosa per a SeAt i els seus treballadors. )Com sempre els anticatalànistes vomitan bilis , odi , i deixan anar neurones TÒXIQUES per tot arreu
    Observador 06/03/2021 9:48 am
    I perquè no ho demanen a una companya petroliera?.
    José 06/03/2021 8:42 am
    Que se lleven las empresas a tu tierra y trabajad vosotros, vagos, ya viviremos nosotros ahora de prestaciones
    Ramon 05/03/2021 10:21 pm
    El mal que li ha fet ERC a Catalunya és incommensurable.
    Doctor Strangelove 05/03/2021 7:40 pm
    L'independentisme és mediocritat i això només comporta pobresa, en canvi la gent lliberal amb esperit individualista el que fa es generar riquesa. Volem un país arruïnat, aleshores voteu batxillers o coses similars! Doc.
    69
    13
    Respon
    Juan Ripolles 05/03/2021 6:29 pm
    Ideario del independentista : Que entren los tanques por la Diagona, que la SEAT foti el camp, que todo sea para Madrid, esto lo estan deseando en candeletas.
      Anònim 06/03/2021 8:42 am
      Que se lleven las empresas a tu tierra y trabajad vosotros, vagos, ya viviremos nosotros ahora de prestaciones
    Ricard 05/03/2021 5:53 pm
    Seat vol dinerets de tots.
    Siempre con vosotros 05/03/2021 5:08 pm
    El estado español es de ultraderecha!!,venga y no digas tonterías que esto lo lee la gente,tú no has trabajado en tu p vida,yo he vivido en Catalunya posiblemente más años de los que tú tienes y Catalunya siempre ha sido más de derechas que casi todas las comunidades,solo tienes que mirar quién gobernó siempre,acaso Convergencia y compañía eran de izquierdas,y no me digas que Convergencia ya no existe,solo han cambiado el nombre,si sigues el rastro llegas hasta Waterloo,salud para todos.
    Gonzalo 05/03/2021 4:40 pm
    Palabrita del paleto tractoriano que se pone un huevo frito de papel encima de la cabeza mientras berrea andapandanchia......
    Cap problema Sr. Wayne Griffiths 05/03/2021 3:32 pm
    Té per aquí a prop l'Aragó i València que amb gust recullirien una indústria que la Catalunya secessionista rebutja i no es mereix. Pensi-ho; a la fi la SEAT va ser una empresa franquista muntada a Catalunya per l'odi que el franquisme va tenir cap als catalans que en res s'han beneficiat de SEAT.
    23
    22
    Respon
      JordiT 05/03/2021 8:38 pm
      Woow flipa. Lo que hay que leer!
      UFF 05/03/2021 4:21 pm
      Paleto
        Siempre con vosotros 05/03/2021 5:11 pm
        El estado español es de ultraderecha!!,venga y no digas tonterías que esto lo lee la gente,tú no has trabajado en tu p vida,yo he vivido en Catalunya posiblemente más años de los que tú tienes y Catalunya siempre ha sido más de derechas que casi todas las comunidades,solo tienes que mirar quién gobernó siempre,acaso Convergencia y compañía eran de izquierdas,y no me digas que Convergencia ya no existe,solo han cambiado el nombre,si sigues el rastro llegas hasta Waterloo,salud para todos.
        Gonzalo 05/03/2021 4:37 pm
        Palabrita del paleto tractoriano que se pone un huevo frito de papel encima de la cabeza mientras berrea andapandanchia......
    Dani 05/03/2021 1:59 pm
    Visquen els treballadors de la SEAT! Visca la classe treballadora! No a l'independentisme burgés!
    22
    25
    Respon
    jordi 05/03/2021 1:50 pm
    Hola fanáticos mios!!!! Lo siento pero sois unos españolazos.....se nota mucho!!!! pero hacéis mucha gracia. Gracias simpáticos y sonrrientes indepas!!!!!
      Para los fanáticos descerebrados 05/03/2021 3:40 pm
      De verdad es que sois enfermizos,lo vuestro es de mear y no echar gota!! Juajuajuajua! Osea que a reventar todo, incluso el trabajo de miles de personas, todo por la causa Andapandansiaaa! Menos mal que estáis mostrando vuestro lado más oscuro y muchos se despertarán diciendo " que M de gente es esta?!" Sois iguales de fanáticos que algunos movimientos de antaño, dais pena y miedo a la vez. Pero bueno famille, no os preocupéis que aún queda gente con dos dedos de frente, y no somos todos anti-sistema o perroflautas en nuestra querida Catalunya
    FORA SEAT 05/03/2021 1:48 pm
    A la merda SEAT, per Catalunya seria millor que marxes.
    36
    43
    Respon
      Dani 05/03/2021 1:58 pm
      Doncs no marxarà, de fet els qui heu de marxar sou els fatxendes indepes que no aporteu res a Catalunya, ja que sou tots uns burgesos que no heu pencat en la vida. Visca la classe treballadora (molt majoritàriament unionista).
      37
      64
      Respon
        No has entes res 05/03/2021 3:16 pm
        precisament perque soc clase treballadora, vui la indenendecia,nomes aixi podrem autogobernarnos sense interferencies de un estat de ULTRADRETA
        20
        34
        Respon
          Siempre con vosotros 05/03/2021 5:07 pm
          El estado español es de ultraderecha!!,venga y no digas tonterías que esto lo lee la gente,tú no has trabajado en tu p vida,yo he vivido en Catalunya posiblemente más años de los que tú tienes y Catalunya siempre ha sido más de derechas que casi todas las comunidades,solo tienes que mirar quién gobernó siempre,acaso Convergencia y compañía eran de izquierdas,y no me digas que Convergencia ya no existe,solo han cambiado el nombre,si sigues el rastro llegas hasta Waterloo,salud para todos.
          31
          17
          Respon
      jordi 05/03/2021 1:52 pm
      De hecho, a la mioerda todoooooooo........que penita dais, pero que seáis unos fanáticos da igual, lo indecente es que os de igual destruir nuestra maravillosa Cat
        UFF 05/03/2021 4:23 pm
        El Yordi rebuzna
    Kiko 05/03/2021 1:20 pm
    Si tinguessim un govern com cal faria el que pogues per a perjudicar la SEAT,que els fotin un semafor a l'entrada o apugin els impostos que utilitzin l'imaginacio, s'ha de fer un exemple de la SEAT I la Volswagen, si volen Rei, els hi donaren Rei.
      JordiT 05/03/2021 8:41 pm
      Propongo que te vayas una mañana laborable a la puerta de la seat y gritar a los 4 vientos a los miles de catalanes que van a trabajar alli, que esta industria es traidora y ha de marchar de Catalunya. Si sales vivo vienes y lo cuentas
      Para Kiko 05/03/2021 1:50 pm
      Kiko mon ami: SEAT: Sociedad Española de Automóviles de Turismo. 10 % del PIB catalán, con Nissan. De verdad quieres perjudicar a tantos catalanes ? Tanta rabia tienes compañero? Ves a ver a psicólogo, esto no es vida!