TV3 es prepara per a una nova emissió d’Eufòria, una quarta gala en què la competició comença a ser més interessant. Ara que han marxat uns quants concursants, només són 10 aquells que lluiten per aconseguir un contracte discogràfic molt esperat. Com és habitual, han anunciat quines són les cançons que interpretaran en aquest enfrontament en un vídeo en el qual se’ls veu rebre l’encàrrec i manifestant les seves primeres valoracions. Estan contents, en general, amb l’elecció que han fet per a ells. Que es prepari l’audiència, tenint en compte que sonaran temes molt i molt coneguts que els faran ballar.

La preferida de la setmana passada va ser, sorprenentment, la Jim. Ho va fer molt bé, sí, un èxit que voldrà repetir amb una versió de The Look de Roxette que interpretarà amb el Tomàs i la Sofia com a segones veus. Segurament el repte més difícil el té la Carla, però, que haurà d’enfrontar-se a un tema molt difícil a nivell vocal: Don’t you worry ‘bout a thing de Tori Kelly. Ella ho té complicat pel que fa a la tècnica, encara que el qui pitjor ho té és el Carlos perquè ha de fer Tú me dejaste querer de C. Tangana quan no és gens el seu estil.

Els concursants reben l'encàrrec de les cançons d'aquestes gales - Instagram
Els concursants reben l’encàrrec de les cançons d’aquestes gales | Instagram

Quines cançons interpretaran a Eufòria aquesta nit?

Hi haurà alguns temes en català, en aquesta ocasió. Podrem sentir el Bona nit d’Els Pets en boca de l’Alèxia. La Sofia s’ha posat contentíssima en poder cantar Superfashion de Macedònia perquè assegura que era el seu grup preferit quan era més joveneta. I, a més a més, el Jan haurà d’interpretar Supermercat del Lildami mentre ell l’analitza des de la cadira del jurat. Finalment, l’Elena tindrà un repte majúscul davant en haver d’interpretar el mallorquí d’Illes dins d’un riu.

A la Clàudia, per la seva banda, li van dir des del jurat que havia de deixar-se anar més quan balla. Aquesta nit tindrà una nova oportunitat de demostrar que pot fer-ho, en haver-li assignat l’About damn time de Lizzo, un tema mogut amb coreografia. El Domènec cantarà una de les més conegudes de la nit, la icònica Sorry de Justin Bieber. No és fàcil interpretar una que tothom té al cap d’una manera bastant recent, el que el pot perjudicar. També sorprèn el Tomàs, que haurà de cantar un clàssic de Queen, Radio Ga Ga.

El programa de TV3 anuncia quins temes hi sonaran - Instagram
El programa de TV3 anuncia quins temes hi sonaran | Instagram

Pel que fa a l’actuació sorpresa de la nit, aquest divendres serà en Triquell qui torni a pujar a l’escenari d’Eufòria per promocionar el seu nou disc Entre fluid, del qual ens va parlar recentment en una entrevista a El Món.

Aquesta serà la primera gala després que Toni Cruz i Mainat presentessin oficialment una demanda contra el programa per presumpte plagi. En un comunicat bomba, la productora va defensar-se i els va acusar directament d’intentar aprofitar-se de l’èxit d’Eufòria. És probable que no facin referència a aquesta polèmica durant l’emissió d’aquesta nit, però també podria ser que deixessin caure alguna indirecta maliciosa.

Més notícies
Notícia: La productora d’Eufòria reacciona a la demanda per plagi en un escrit bomba
Comparteix
S'han defensat i han deixat en evidència els creadors d'Operación Triunfo que diuen que els han copiat el format
Notícia: TV3 estira el xiclet d’Eufòria i crea unes colònies per als fans més petits
Comparteix
La cadena organitza una setmana amb classes de cant i ball per a nens entre 8 i 14 anys
Notícia: Mainat i Toni Cruz presenten oficialment la demanda contra ‘Eufòria’
Comparteix
Carreguen contra la cadena en considerar que és "patètic" que copiïn el seu format
Notícia: Nominacions injustes i fúria a ‘Eufòria’: “Quina estafa”
Comparteix
L'expulsada no ha estat la pitjor de la nit, el que ha indignat els teleespectadors de TV3

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa