Laura Escanes i Miki Núñez han presentat les campanades més modernes -i juvenils- de TV3. Tocs d’humor, indirectes enverinades, desitjos picants… La cadena pública ha repetit la fórmula de l’any passat, quan va acomiadar el 2023 amb el presentador d’Eufòria i la Mariona Escoda, guanyadora de la primera edició del concurs. L’objectiu? Cridar l’atenció del públic jove i aportar un aire més fresc a una de les emissions amb una competència més ferotge. La parella ho ha fet bé i el feedback general ha estat molt positiu a través de les xarxes socials.
Com també passa a les bodes, en la retransmissió de les campanades el que genera més expectació és el look de la presentadora en qüestió. Després de molt secretisme, ha sortit a la llum el disseny de Ze García que han escollit per a Laura Escanes. Per al seu debut com a presentadora d’aquest especial, s’ha vestit de bombolla Freixenet amb un vestit de tul i pedreria en daurat amb un vestit XXL que ha dut a tall de capa.
El dissenyador ha explicat que darrere d’aquesta creació s’amaga una picada d’ullet a Barcelona, ja que ha volgut abraçar una època artística important en la capital catalana: “Cercava una ruptura amb la imatge anterior de la influencer, per això aquesta semblança amb l’Art Nouveau per a la ruptura amb l’anterior”, ha dit a la revista ¡Hola!. El Miki Núñez, per la seva banda, ha confiat en el sastre Oscar Sala i ha dut un vestit a mida que ha estat aplaudit.

Com ha estat la retransmissió de les campanades de TV3?
Laura Escanes i Miki Núñez han demostrat complicitat en una emissió que, com dèiem, han volgut fer de manera lleugera i simpàtica. Han fet servir un vocabulari juvenil i col·loquial, han saludat els pares i s’han animat a ballar en directe. També hi ha hagut moments clarament guionitzats que no han sabut dissimular molt bé, però al final és habitual i no se li ha donat més importància.
En aquesta ocasió i, de nou per apropar-se al públic jove, han reproduït una escena molt famosa de Love actually. En aquesta comèdia romàntica típica del Nadal, un dels protagonistes es declara a la xicota del seu amic amb un seguit de cartolines. Doncs bé, l’Escanes i el Miki també ho han fet. En el seu cas, s’han dirigit a aquells teleespectadors que els podien tenir silenciats per demanar-los que pugessin el volum.


Els desitjos de Laura Escanes i Miki Núñez per al 2024
Un dels moments més comentats a Twitter arribaria poc després. Com és habitual en aquest tipus de programes, els presentadors s’han preguntat mútuament quin desig tenien per a l’Any nou. Sorprenentment, en Miki ha volgut deixar clar que només pensa en una cosa: “El meu desig per al 2024? No sé… hi ha molta gent mirant-nos. Doncs el 2024 li vull demanar sexe en primera posició. En segona, potser sexe. I en tercera i si ens queda temps, doncs sexe també. No, poca broma. Molta felicitat a tothom i que tothom tingui salut”.
Laura Escanes ha interpretat tota l’estona el paper de germana gran que esbroncava l’altre per intentar aturar les seves bromes. Ara bé, ella també ha dit la seva: “Jo demano sexe també, però sobretot molta salut per mi i per la meva família, per la meva filla perquè si no tens salut no pots gaudir de totes les coses que venen després”. Abans, això sí, ha aprofitat aquesta gran expectació per enviar un missatge feminista: “El 2023 ha estat l’any de l’empoderament femení, ens hem plantat i hem dit prou a moltes coses injustes que potser estaven normalitzades des de feia massa temps”.
Pel que fa al resum que han fet del 2023, ha fet gràcia que destaquessin que molts famosos han enviat clatellades a les seves exparelles. Aquest és el cas de Shakira, Rauw Alejandro, Rosalía, Bad Bunny… I també de Laura Escanes contra Risto? El Miki ho ha deixat caure, encara que ella ho ha negat de manera elegant: “Jo no soc cantant”.
Twitter aplaudeix les campanades de TV3
Amb tot, un comiat de l’any que ha agradat força els teleespectadors de la cadena. A Twitter, com dèiem, els missatges han estat bons. En general, s’ha aplaudit que TV3 hagi apostat per dos personatges joves de moda perquè creuen que això demostra que la televisió catalana “té futur”. Hi ha hagut de tot, és clar, ja que d’altres consideren que han tingut moments en què no sabien què més dir o que han tingut un to massa infantiloide. Sigui com sigui, la cadena ha ofert un bon paper i ara caldrà esperar unes hores per conèixer la xifra d’audiència que hauran aconseguit.
Les #Campanades3Cat són un encert de @som3cat en tots els aspectes. Bona tria de personatges joves i de moda, que traspassen la comunitat catalanoparlant tradicional, amb un lloc central a Barcelona amb més de 100.000 persones. Bones notícies per la llengua catalana.
— Quim (@q_u_i_m_) December 31, 2023
Estic mirant les campanades per TV3, m’encanta la parella que les presenta. Divertits, simpàtics, guapis i molt joves. Bon futur!!!! #Campanades3Cat
— Sara Saladie (@SaladieSara) December 31, 2023
Que guapus van i la Laura amb tot el hate que te, penso que ho fa bé i que te moltissim a aportar a la tv catalana🫶🏼 #Campanades3Cat
— marimuntanyaa (@marimuntanyaa) December 31, 2023
Dons si la @LauraEscanes que per cert, està guapisima vestida de @zegarciaoficial i el @mikinunez ho han fer molt bé , es diu i no pasa res
— Mercè Taús ||*|| (@MerceTaus) December 31, 2023
Bon Any Nou ✨✨✨#Campanades3Cat pic.twitter.com/9SNCCNTKm2
Que ben vestida vas, Laura Escanes. Eleganta i ben posada. Molt bé.
— Montserrat Dameson (@damesonpareras) December 31, 2023