El fenomen musical de TV3 ‘Eufòria‘ està a punt de tornar a arrencar i el primer pas és trobar les veus que seran protagonistes en la tercera temporada del format. Per això els productors del programa han obert un càsting des d’aquest dimecres fins al 23 de novembre. S’hi pot presentar qualsevol persona —no cal tenir cap perfil concret— que vulgui convertir-se en una estrella de TV3 com la Mariona, el Triquell i la Jim. Ara bé, la direcció del càsting assegura que està buscant nous estils i que, per això, s’ha ampliat la franja d’edat de la gent que s’hi pot apuntar.

A més, un equip del programa de TV3 està buscant veus directament als carrers perquè participin en el càsting i tothom conegui la convocatòria arreu del país. “L’espectacle musical més gran de Catalunya torna amb més força que mai”, celebren els creadors del programa, que demanen que tothom s’apunti al càsting a través d’aquest enllaç. Per ara s’ha obert la fase online del càsting per tal que qualsevol persona del món, siguin catalans o estrangers, es puguin presentar al concurs. Com a novetat d’aquest any, els aspirants s’hauran d’enfrontar a noves fases en el concurs, uns reptes que no s’han vist fins ara en el programa. La intenció és posar a prova la capacitat d’emocionar i connectar amb el públic dels triunfitos catalans.

La Clàudia, eliminada d'Eufòria - TV3
La Clàudia, eliminada d’Eufòria – TV3

TV3 busca reeditar el fenomen Eufòria

‘Eufòria’ és un dels programes més exitosos de TV3 i els seus creadors el defineixen com una “cita imprescindible” pels amants del panorama musical català. De fet, és un programa que bat rècords a la televisió pública catalana. La gala final de la segona temporada va arribar a un 26,2% de quota de pantalla, amb 410.000 espectadors de mitjana i una audiència acumulada de 794.000 espectadors. L’última gala va confirmar una tendència que s’arrossegava durant tota la segona temporada, que va tenir un seguiment amb quota mitjana del 20,4%.

Comparteix

Icona de pantalla completa