Missing 'path' query parameter

Eufòria ha ofert aquest divendres la primera semifinal, el que indica que l’últim programa està molt a prop. El concurs musical de TV3 ha batut el seu rècord i ha aconseguit el 20,8% de share, segurament gràcies als nervis que comencen a respirar-se entre els concursants. El primer finalista és el Triquell, que ha passat directament a la final després d’una interpretació magistral d’una de les cançons més conegudes i difícils de Mika. L’expulsada ha estat la Scorpio, després d’un duel molt inesperat amb la Núria que ha generat molt de debat a Twitter. Ara bé, es pot dir amb seguretat que els dos grans protagonistes de la nit han estat l’Edu i la Mariona. I per què ho diem, això? Especialment pel duet que interpretaven, una cançó molt romàntica d’Oques Grasses que donava ales al professor de cant per dir-los directament que feien molt bona parella artística… i sentimentalment parlant.

La noia té parella fora, però això no impedeix que el programa insisteixi i insisteixi en una possible aventura entre ells. Primer era un dels coach els qui insistia en dir que farien la parella ideal perquè són bons nois i “el somni” de qualsevol mare per tenir com a jove. Ells reconeixien que podia ser, però intentaven desviar el tema clarament incòmodes. Per si això no fos poc, en la gala van haver de suportar els comentaris de la Marta Torné sobre el tema, que no feia més que insistir en “la parella tan bonica” que creu que formen. Finalment, també el programa va voler ficar el dit a la llaga i van ensenyar-los vídeos de fans del programa interessant-se sobre la seva relació. En un dels vídeos, un grup de nens els preguntaven directament si hi ha alguna cosa entre ells. La Mariona, una mica farta, deixava clar que només són amics i que no hi ha res. I després de l’actuació, quan el jurat insistia en aquesta relació d’amistat, ella no feia més que afirmar amb el cap tot deixant clar que no vol que es continuï parlant del tema.

La Mariona i l'Edu canten junts un tema molt romàntic - TV3
La Mariona i l’Edu canten junts un tema molt romàntic | TV3

Els teleespectadors defensen la Mariona i l’Edu

Aquesta és una sensació que han transmès als teleespectadors, que els han volgut defensar tot demanat a l’organització del programa que deixessin d’insistir i d’intentar explotar un amor inexistent: “Mare meva, es nota tant que volen forçar el shippeo entre l’Edu i la Mariona que s’han marcat un No puedo vivir sin ti a l’Eufòria style“, “Pobra Mariona… Li volen col·locar l’Edu i ella no sap on amagar-se. I la Marta Torné com les iaies que et volen col·locar l’amiguet quan ets petita… en fi”, “Una cosa, si us plau, prou ja perquè la Mariona i l’Edu estan incòmodes pobrets“, “L’Edu em cansa massa i el shippeo amb la Mariona és forçat”, “Què pesats en buscar un David Bisbal-Chenoa amb l’Edu i la Mariona. Deixeu-los en pau!” o “Em fa tanta ràbia que preguntin a una criatura si té xicota o xicot com que la Marta Torné pregunti si hi ha alguna cosa entre l’Edu i la Mariona. Pesada!“.

N’hi ha d’altres, però, que segueixen el joc del programa i deixen clar que ells també creuen que hi ha alguna cosa entre ells: “Per què menteixen l’Edu i la Mariona?”, es pregunta una usuària que creu que no diuen la veritat quan neguen estimar-se. Hi ha d’altres que directament deixen clar que els hi encantaria que fossin parella: “Us estimo”, els han arribat a dir. El tema ha donat tant de si, que fins i tot el Toni Cruanyes hi ha ficat cullerada en escriure els seus noms amb un cor entre ells.

El ball del xicot de la Scorpio, una de les sorpreses de la nit

Deixant la parelleta de banda, l’amor també ha estat present a l’escenari d’Eufòria. Durant l’actuació de la Scorpio, la jove sorprenia tothom en apropar-se al públic i fer pujar un noi d’allà. Ràpidament tothom pensava que es tractava d’un membre de l’equip de ball, tenint en compte que se sumava a la coreografia i ho feia d’allò més bé. Quina ha estat la sorpresa? Que l’actuació acabava amb un petó als llavis apassionat entre la Scorpio i el noi en qüestió. Poc després, era la Marta Torné l’encarregada de presentar-lo com el xicot de la Scorpio, que aquesta setmana hauria volgut ajudar-la en l’actuació encara que ell no és ballarí professional.

El xicot de la Scorpio balla durant la seva actuació - TV3
El xicot de la Scorpio balla durant la seva actuació | TV3

Una escena romàntica que ha encantat els seguidors d’Eufòria, que han vist aquesta semifinal amb cors als ulls tota l’estona.

Més notícies
Notícia: Guerra entre els fans d’Eufòria per la inesperada expulsió de la semifinal
Comparteix
La Scorpio i la Núria van enfrontar-se en la primera semifinal del programa, el que ha indignat de mala manera els teleespectadors
Notícia: La Clàudia d’Eufòria, crítica amb el mecanisme del programa de TV3
Comparteix
La jove lamenta que els primers eliminats no tenen les mateixes oportunitats que la resta
Notícia: La química entre l’Edu i la Mariona protagonitza els assajos d’Eufòria
Comparteix
Els dos concursants interpretaran una cançó molt romàntica en la primera gala amb duets
Notícia: Arriben els primers duets a ‘Eufòria’: la semifinal, amb mecànica diferent
Comparteix
TV3 ha sorprès en adoptar canvis importants per a la semifinal d'aquest divendres

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Berta Solés a juny 25, 2022 | 16:23
    Berta Solés juny 25, 2022 | 16:23
    En el comentari de tiwtter on diu: "edu i mariona us estimo?", que per cert l'he escrit jo, no ho deia per dir que volia que fossin parella, ho deia perquè m'els estimo molt als dos i la seva amistat em sembla preciosa. No digueu coses que no són siusplau, que el context del meu comentari no era aquest. Simplement que els dos artistes són molt especials per mi i ja està.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter