TV3 ha emès aquest dilluns el cinquè capítol de Cites Barcelona, que ha recuperat part de l’audiència que havien perdut les darreres setmanes. Han aconseguit un bon 14,1% de share, el que suposa una millora de l’1,4% respecte a l’anterior capítol. En aquesta ocasió, a més a més, han rebut moltíssims aplaudiments a la xarxa. De fet, en cap de les altres emissions s’havien escrit tants comentaris positius sobre l’argument i la manera d’actuar dels protagonistes.

Pol López i Alejo Sauras interpretaven els personatges del Dani i el Javi, que tenen una cita forçada i una mica incòmoda que sembla que no tingui massa futur. De fet, el Javi li deixa clar que s’identifica com a arromànic i que considera que és incapaç d’enamorar-se. L’altra parella la formaven els actors Andrea Álvarez i Pol López, en la pell d’una noia amb discapacitat intel·lectual i ell, amb autisme.

Molts aplaudiments a Cites Barcelona - TV3
Molts aplaudiments a Cites Barcelona | TV3

Els teleespectadors aplaudeixen l’emoció del cinquè capítol de Cites Barcelona

Les xarxes socials s’han omplert de comentaris que aplaudeixen l’emoció que ha transmès aquest episodi. A més a més, ha agradat molt la feina que ha fet el director: “El cinquè capítol de Cites Barcelona és d’aquells que se t’instal·len a dins del cor i sospito que ja no marxarà d’aquí. Fa patir i emociona molt”, “Avui aquest cinquè capítol ha sigut de 10! Els actors fantàstics i els dos temes tractats amb una delicadesa fabulosa. La direcció de Davi Selvas impecable”, “Boníssim el capítol dirigit pel David Selvas. Aquest quartet ha estat meravellós! I pels que es queixen del doblatge, que l’escoltin en VO i llestos!”, “Veure Cites fa que vulgui tornar a viure a Barcelona molt fortament” o “Fan per sempre d’en Josep de Cites Barcelona“.

Ara bé, és difícil aconseguir no tenir cap mena de crítica. Aquesta setmana, també s’han pogut llegir comentaris negatius. Per exemple, sobre la imatge que es dona de la ciutat de Barcelona, el doblatge i l’argument: “Ara ho puc dir. Quina merda de sèrie han fet tota la nova temporada de Cites. Ni doblatge ni argument” i “Quina imatge més idíl·lica (preciosa) i falsa de Barcelona a la sèrie“.

Més notícies
Notícia: Debat a les xarxes a favor i en contra de ‘Cites Barcelona’
Comparteix
La sèrie ha perdut audiència a TV3, però continua generant molts comentaris a Twitter
Notícia: ‘Cites Barcelona’ torna amb menys audiència, però millors crítiques
Comparteix
La cadena ha emès la tercera entrega d'una sèrie que ha deixat enrere els problemes tècnics de la seva estrena
Notícia: Problemes tècnics en l’estrena de ‘Cites Barcelona’ a TV3
Comparteix
No s'ha pogut veure la sèrie en VO com havien promès i també hi ha hagut interferències en el so
Notícia: L’Atrapa’m si pots, ara a TV3 cada vespre de dilluns a divendres
Comparteix
El concurs de preguntes del Llucià Ferrer canvia d'horari durant l'estiu

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter