TV3 emetrà, aquesta nit, una entrega especial de Joc de cartes. El concurs culinari de Marc Ribas farà entrega d’un premi extraordinari molt més alt que el de costum, una dotació econòmica de 15.000 €. I això a canvi de què? De demostrar que el guanyador d’avui pugui considerar-se el restaurant més singular de tota Catalunya. El país amaga locals que sorprenen no només pel que serveixen al plat, sinó també per la seva història, el seu entorn o el seu concepte únic. Aquesta setmana, s’endinsaran en quatre propostes radicalment diferents per descobrir quin establiment mereix ser reconegut com el més original del país.

Quins restaurants visitaran avui a Joc de cartes?

La primera parada serà Rubí, al Bar d’en Greg. Aquí, el seu propietari i gerent Greg Ryan defensa un espai on el folklore i la cuina americana es viuen a foc lent. Aquest nord-americà establert a Olot ha sabut crear una ambientació que transporta directament als Estats Units, asseguren, amb decoració i també espectacle.

El viatge continuarà fins a Badalona, on Sílvia Casas defensarà la singularitat de la Gastroteca Espai Classual. Ens asseguren que aquesta és una proposta creativa que juga amb les aparences i que busca emocionar en un ambient únic.

Marc Ribas no ha gaudit gaire del dinar - TV3
Marc Ribas buscarà el restaurant més singular de Catalunya | TV3

Barcelona també tindrà un representant que competeixi en aquesta lluita, el Borja Poal-Manresa. El copropietari i fundador del B de Bocata presenta un projecte que uneix gastronomia i integració, amb una mirada diferent sobre l’entrepà basada en la qualitat, la proximitat i el compromís social. 

I, finalment, aquest sorprenent recorregut acabarà a Olivella. A dins del Parc Natural del Garraf es troba el restaurant Colònia Agrícola Plana Novella. Berta Abat, directora d’educació i transformació social, defensarà una cuina catalana d’estil casolà, elaborada en l’entorn únic d’una comunitat budista.

Més notícies
Notícia: TV3 elimina ‘Joc de cartes’ de la graella en la seva temporada més caòtica
Comparteix
Els fans del concurs de Marc Ribas es queden sense emissió aquesta nit per culpa del futbol
Notícia: ‘Joc de cartes’, cancel·lat per cinquena vegada aquesta temporada
Comparteix
El programa de Marc Ribas torna a ser el principal perjudicat d’un canvi en la graella que causa l’emissió de futbol
Notícia: Marc Ribas deixarà ‘Joc de cartes’ per sorpresa i ja se sap qui el substituirà
Comparteix
Arnau París, del 'Cuines', serà el presentador de la nova temporada del concurs gastronòmic de TV3
Notícia: Errors a cuina, carxofes i una confrontació final descafeïnada a ‘Joc de cartes’
Comparteix
TV3 ha estat líder gràcies a una emissió del programa de Marc Ribas molt més tranquil·la que les anteriors

Comparteix

Icona de pantalla completa