Els reis d’Espanya, Felipe i Letizia, han acompanyat a les seves filles Leonor i Sofía en el primer dia de curs a la seva escola, el centre privat Santa María de los Rosales, el mateix en què va estudiar Felipe VI, i que està situat al districte madrileny d’Aravaca.
Els periodistes que els esperaven han pogut prendre imatges de l’arribada de la família a bord d’un Audi negre conduit pel monarca. La reina Letizia, asseguda al seient del copilot, ha baixat la finestreta per saludar la premsa quan el vehicle passava pel costat.
Als seients posteriors del cotxe viatjaven la princesa Leonor i la Infanta Sofia. Per entorpir el mínim possible la rutina de l’escola, els reis han entrat en cotxe a l’interior del recinte, A la sortida, ha sigut Felipe VI el que ha baixat la seva finestreta per acomiadar-se dels fotògrafs, als que ha dit adéu amb la mà.
L’hereva del tron, que el proper 31 d’octubre farà 11 anys, comença aquest curs sisè de Primària, mentre que la seva germana Sofia, dos anys més petita, farà quart.