Missing 'path' query parameter

Després de vuit temporades ininterrompudes en pantalla, la popular sèrie de TV3, El cor de la ciutat, sembla tenir definitivament data de caducitat. La sèrie, que ha superat tots els rècords d’emissió en la història de Televisió de Catalunya (TVC), s’acomiadarà el pròxim mes de desembre reproduint el capítol número 2.000.

Segons informa el diari Avui, fonts pròximes al Cor de la ciutat han declarat que després de tants programes i tants personatges ha arribat el moment de posar fi a una sèrie que ha reproduït els mil i un afers del barri barceloní de Sant Andreu.

Aquest, però, no serà l’únic adéu sonat de la graella de TVC els pròxims mesos. Un altre dels programes estrella de la franja de primera hora de la tarda, el Club, tancarà paradeta al juliol després de cinc temporades i 1.000 programes a l’espatlla.

Donar peu a l’estudi de noves propostes, segons s’informa des de TV3, és una de les raons per les quals el magazín conduit pel periodista Albert Om des del 2004 s’acomiadarà després de passar per les seves files una vuitantena de col·laboradors i més de 5.000 convidats.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa