6 grans beneficis de fer pilates

No solament millores la postura, sinó també a deixar de banda l'estrès

 

Cada cop hi ha més persones que practiquen pilates com una manera de fer exercici, que esdevé una pràctica molt saludable per la salut física i mental. Coneixem alguns d’aquests beneficis.

 

Perds pes de manera gradual.

Amb pilates s’activa el metabolisme, per la qual cosa es cremen més calories facilitant la pèrdua de pes progressiva.

 

Tonifica la musculatura sense lesionar-se.

Tonifica els músculs i augmenta la força i resistència, ja que es treballa de manera molt completa i específica la musculatura de tot el cos.

 

Modeles la figura.

Com que facilita la pèrdua de pes i tonifica la musculatura de manera progressiva, es va aconseguint modelar la figura. El múscul no guanya volum, sinó que es defineix.

Millora la postura.

L’activitat de pilates ajuda a millorar la postura corporal. La musculatura tonificada de l’abdomen és un bon suport per a l’esquena recta, i a la inversa.

 

Augmenta la flexibilitat.

Els exercicis inclouen estiraments, tant al principi com al final, però també durant les tècniques de tonificació.

 

Redueix l’estrès.

L’esport no sols ajuda a perdre pes, millorar la musculatura i estar en forma, sinó que també és una bona manera d’aportar beneficis al sistema nerviós, combatent l’estrès, l’ansietat o la depressió.

Nou comentari