Tres menors de 16 i 17 anys han mort i un jove de 19 anys ha resultat ferit crític aquest diumenge en un accident de trànsit a la TV-3022 al Perelló, al Baix Ebre, segons ha informat el Servei Català de Trànsit. El cotxe, que circulava en sentit Rasquera, ha sortit de la carretera per causes que s’investiguen i s’ha precipitat per un barranc. Amb la caiguda s’ha incendiat i els menors han mort calcinats. El conductor de 19 anys, l’únic supervivent de l’accident, ha resultat ferit crític i ha estat traslladat d’urgència a l’Hospital Vall d’Hebron. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís d’aquest accident pocs minuts abans de les quatre de la tarda.
Amb aquestes tres morts ja són 24 les víctimes mortals d’accidents de trànsit a les carreteres catalanes en el que va d’any. Aquest mateix dissabte un motorista de només 38 anys va morir després de col·lisionar amb un turisme. L’accident d’aquest diumenge al Perelló ha obligat a tallar la via en els dos sentits de la marxa i fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat sis patrulles dels Mossos. També s’hi han dirigit sis dotacions dels Bombers de la Generalitat, l’helicòpter medicalitzat per traslladar el ferit crític a l’hospital i quatre ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).

Quatre víctimes mortals aquest cap de setmana
Aquestes tres víctimes es sumen a la mort d’un motorista de només 38 anys en un greu accident de trànsit a la C-35, a l’alçada de Fogars de la Selva. El motorista, veí de Llinars del Vallès, va morir després d’un xoc frontal entre la motocicleta i un cotxe. Les xifres de morts a les carreteres catalanes aquest any són molt similars a les del 2022, quan hi van haver 25 víctimes mortals a principis de març, només una mes que enguany.