Missing 'path' query parameter

Un nou operatiu contra la venda de droga a Catalunya ha acabat amb tretze detinguts. Aquest dijous al matí els Mossos d’Esquadra i la Vigilància Duanera han efectuat una operació que s’ha saldat, a banda dels detinguts, amb 5.000 plantes de marihuana requisades, dues armes de foc incautades i prop de catorze quilos de cabdells. Aquest és el resultat de quinze registres que s’han dut a terme en diversos punts de la comarca empordanesa. En concret, la policia ha actuat a Figueres, Castelló d’Empúries, l’Escala, Sant Pere Pescador, Vilacolum, Vilamacolum i també un domicili de Girona. L’operatiu principal s’ha produït a Figueres, on s’ha aconseguit desmantellar una nau industrial del carrer Vilamaniscle de la capital de la comarca on els detinguts tenien prop de 2.500 plantes amagades.

L’operatiu policial ha començat prop de les 6 hores del matí, moment en el qual diversos agents de la BRIMO i ARRO han començat a efectuar els primers registres que han acabat amb algun sospitós detingut. La major part dels detinguts es trobaven a Figueres, principalment a la nau industrial on s’ha decomissat la meitat de les plantes de marihuana que han sortit de la circulació del narcotràfic. En aquest local, i per tal d’evitar aixecar sospites de la policia, els detinguts tenien un sistema de ventilació i la llum punxada. A banda, amb l’objectiu d’amagar la plantació, també havien construït una espècie de mur per tal que quan algú aixequés la persiana per accedir al recinte, les plantes no quedessin al descobert.

Els Mossos recollint material d’una de les cases / ACN

Les proves, de camí al jutjat

La policia ha col·locat tota la marihuana confiscada dins de grans bosses de plàstic, i ja n’han enviat unes quantes cap a les dependències judicials. La resta de droga requisada s’ha enviat directe a destruir per tal d’evitar que torni al mercat. Segons apunten, els Mossos ja havien desmantellat fa pocs dies una altra nau industrial pròxima a la d’aquest dijous a Figueres, i els detinguts d’avui també en són els presumptes responsables.

Més notícies
Notícia: Nou aliat del jutge del Tsunami: Societat Civil Catalana es persona en el cas
Comparteix
La decisió neutralitzaria l'acció de la fiscalia contra el procediment per terrorisme que vol tirar endavant el jutge García Castellón
Notícia: MÉTEO | Cap de setmana de sol a Catalunya: on pujaran les temperatures?
Comparteix
Els termòmetres marcaran màximes superiors als 25 graus a la demarcació de Tarragona de cara a diumenge
Notícia: Les principals associacions de jutges carreguen contra l’amnistia de la ‘lawfare’
Comparteix
Els togats carreguen contra el pacte de PSOE i Junts
Notícia: ERC veu l’acord de Junts com una oportunitat per “coordinar estratègies”
Comparteix
Els republicans celebren que Puigdemont s'afegeixi a la "via de la negociació"

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter