Luis Tosar i Carolina Yuste es retroben per protagonitzar L’altre costat, la nova campanya de Voll-Damm que vol trencar amb l’estereotip de “durs”, associat tant a la doble malta com al personatge que interpreta l’actor gallec a la saga Doble o Res. Perquè el caràcter no està renyit amb la delicadesa.

Les aparences, sovint, enganyen. I el personatge de Luis Tosar ho sap bé. Ell, un home aparentment dur, conegut en altres campanyes de Voll-Damm per ser el terror dels cambrers inexperts –d’aquells que no saben tirar bé una canya o dels que no saben apreciar que no totes les cerveses són iguals–, amaga també un costat sensible i deliccat. Perquè, en aquesta vida, no tot és blanc o negre. Hi ha grisos, hi ha matisos.

Gairebé tants com els que té Voll-Damm: una cervesa d’alta intensitat i amb caràcter que, en ser assaborida, revela una complexitat única de sabors i aromes. N’hi ha prou amb un sol glop per percebre la delicadesa del llúpol de la regió bavaresa de Hallertau, així com les subtils notes torrades de la doble malta.

Carolina Yuste i Luis Tosar, en el rodatge de la nova campanya de Voll-Damm, 'L'altre costat' / Foto: Mariano Herrera / Damm
Carolina Yuste i Luis Tosar, en el rodatge de la nova campanya de Voll-Damm, ‘L’altre costat’ / Foto: Mariano Herrera / Damm

Amb una incrèdula Carolina Yuste com a testimoni, Luis Tosar gaudeix d’una Voll-Damm mentre desvela els secrets de la seva elaboració i es deixa portar pels matisos de la doble malta. Un moment d’introspecció, de calma i de tranquil·litat −ideal per degustar com cal una Voll-Damm−, que ens descobrirà una faceta fins ara desconeguda del personatge: el seu “altre costat”, acariciant un xaiet, brodant un os panda o, fins i tot, ballant al ritme d’una balada. Perquè caràcter i sensibilitat no són incompatibles.

Ideada novament pel creatiu Oriol Villar i dirigida per Martin Jalfen, la campanya segueix la línia de les quatre entregues anteriors de la saga Doble o Res, dirigides per Daniel Monzón (2016), Dani de la Torre (2018) i Alberto Rodríguez (2021 i 2023).

A partir d’avui i durant els mesos de març i abril, la nova campanya de Voll-Damm es podrà veure en exteriors, mitjans digitals, xarxes socials, televisió i plataformes de televisió connectada, així com a la pàgina web de la doble malta.

Voll-Damm, una història d’èxit que comença el 1953

Damm va elaborar la seva primera Märzenbier l’any 1953. Els primers anys, només es produïa d’octubre a abril, mentre que la resta de l’any es deixava de fabricar. Va ser el 1955, gràcies a l’èxit obtingut, que es va decidir fabricar de manera ininterrompuda i va ser batejada com Voll-Damm, que en alemany significa ple, complet. Un nom que casava a la perfecció amb el caràcter d’aquesta cervesa amb el doble de malta. 

Des d’aleshores, Voll-Damm ha mantingut inalterable la seva recepta original, elaborada amb 100% ingredients naturals, amb ordi únicament de varietats pures i maltejada a la malteria pròpia de Damm, conservant durant tots aquests anys el seu inconfusible sabor: fort, intens, amb molt cos i amb un toc d’amargor característic. Aquest mateix sabor és el que l’ha fet mereixedora de nombrosos reconeixements internacionals en els més de 70 anys d’història.

Comparteix

Icona de pantalla completa