• Barcelona
  • Girona
  • Lleida
  • Tarragona
  • Tortosa
  • Mataró
  • Vic
  • Vilafranca del Penedès
  • Vilanova i la Geltrú
  • La Seu d'Urgell
  • Puigcerdà
  • Figueres
  • Gandesa
  • L'Hospitalet de Llobregat
  • Sant Carles de la Ràpita
  • Sant Cugat del Vallès
  • Terrassa
  • Sabadell
  • Granollers

El conseller de Salut, Josep Maria Argimon, ha descartat aplicar l’obligatorietat del certificat de vacunació per entrar a bars i restaurants. “És molt útil i ho serà, però no pot ser discriminatori. Queda molta feina per vacunar”, ha assegurat, posant el focus en seguir amb la campanya de vacunació. Algunes comunitats autònomes com Galícia i Canàries ja utilitzen aquest certificat a l’espera del pronunciament dels respectius tribunals de justícia. “Hem de veure el ritme de vacunació i la resposta de la ciutadania abans de pensar en el passaport covid”, ha conclós.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa