Missing 'path' query parameter

El Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) juntament amb Alerta Solidària han reaccionat a la resposta del Ministeri d’Interior a la demanda d’explicacions requerida per Òmnium en relació amb la infiltració d’un agent al moviment estudiantil. El sindicat ha lamentat que l’Estat “insisteixi en presentar la societat catalana immersa en un marc de tensió insuportable i greu violència” generada per l’independentisme. A més, lamenta que “retorci” la realitat per emparar l’ús de “tota mena de mecanismes repressius, lesius per als drets fonamentals” que es preveuen només “en la lluita contra el terrorisme.

Fernando Grande Marlaska, ministre de l'Interior, un departament que marca distàncies amb les maneres de fer del CNI/MdI
Fernando Grande Marlaska, ministre de l’Interior, un departament que marca distàncies amb les maneres de fer del CNI/MdI

Veuen la resposta d’Interior com una declaració de guerra

En el mateix comunicat, les dues plataformes veuen la resposta d’Interior com una “veritable declaració oficial de guerra” contra l’independentisme català, davant la qual només veuen dues possibilitats: “o bé rendir-nos, o bé resignar-nos”. “La resposta concorda amb els fets repressius que patim”, afegeixen.

Així doncs, després d’aquesta declaració “vaga i genèrica” on s’atribueix a la lluita independentista  “un context passat i present de greus esdeveniments i de situacions de violència greu”, el SEPC i Alerta Solidària conclouen que “no hi ha res més a parlar amb l’Estat” i que cal “organitzar-se i lluitar”.

El govern espanyol justifica les infiltracions il·legals i les equipara amb el terrorisme

El Ministeri de l’Interior ha admès i justificat les “infiltracions il·legals” al Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) i a Jovent Republicà. Ho ha fet en resposta al contenciós administratiu presentat per Òmnium davant l’Audiència Nacional a finals de juliol. En un comunicat, el president de l’entitat cultural, Xavier Antich, denuncia aquest dilluns que hi ha “una estratègia d’estat per vincular l’independentisme al terrorisme”. En el document, el Ministeri de Fernando Grande-Marlaska considera “legítim, idoni i oportú” infiltrar agents en els moviments juvenils per captar informació.

Més notícies
Notícia: El govern espanyol utilitza el terrorisme per justificar les infiltracions en l’independentisme
Comparteix
Òmnium denuncia que ell Ministeri de de l'Interior considera "legítim, idoni i oportú" infiltrar agents en els moviments juvenils per captar informació
Notícia: Òmnium porta als tribunals les infiltracions a entitats independentistes
Comparteix
Antich ha denunciat el que considera unes pràctiques de "règim totalitari"
Notícia: Òmnium porta als tribunals les infiltracions policials en grups independentistes
Comparteix
L'entitat ha fet un primer requeriment a Marlaska per després recórrer a l'Audiència Nacional
Notícia: Suposats agents de l’Estat intenten captar un infiltrat a les joventuts d’ERC
Comparteix
Un jove aspirant a mosso d'esquadra revela que dos homes que deien que pertanyien al Departament de Seguretat Nacional espanyol van intentar reclutar-lo per espiar també Batec

Comentaris

  1. Icona del comentari de: ton c. a setembre 05, 2022 | 15:57
    ton c. setembre 05, 2022 | 15:57
    ets catalá, doncs ets terrorista, i qui digui el contrari, també és terrorista, i si es demostra que no ho ets, també ets terrorista, aquesta és la lógica del ESTADO espanyol.
  2. Icona del comentari de: JordiP a setembre 05, 2022 | 15:58
    JordiP setembre 05, 2022 | 15:58
    El fabulós i documentat hispanista Paul Preston descriu al seu darrer llibre "Arquitectes del terror" les planificades i estructurades mentides, deformacions, manipulacions i aberracions vomitades per uns certs media al servei de determinats ments feixistoïdes que tingueren per objecte podrir la II República fins a la seva eliminació. Vessant la sang que fos necessária. En aquest extraordinari i inquietant llibre he observat el que sembla una completa tesis de la involució política impulsada des dels mitjans d'informació. Gobbels pur. Doncs aquesta és la mateixa sensació que desperta el seguiment crític de la pugna que protagnitzen elements de dreta i dreta extrema per tal de deteriorar la situació política actual. Exactament la mateixa. I no veig per enlloc cap resposta de la part progresista i/o democràtica que tendeixi a contrarrestar aquest perillós adoctrinament. Perquè, cal reconeixer-lo, els molt podrits tenen làbia i espectacularitat retòrica. La gent senzilla es deixa enlluernar fàcilment pels focs d'artifici.
  3. Icona del comentari de: España = puto asco a setembre 05, 2022 | 16:28
    España = puto asco setembre 05, 2022 | 16:28
    Es pot ser més país de merda que espanya?? Pero aquesta gentussa que es el que vol? Que li rebentin el pais??
    • Icona del comentari de: Ergo Catalunya = puto asco a setembre 05, 2022 | 20:20
      Ergo Catalunya = puto asco setembre 05, 2022 | 20:20
      Es pot ser més regió de merda que catalunya?? Pero aquesta gentussa que es el que vol? Que li rebentin el pais??

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter