Ponsatí es desvincula del govern del Consell per la República

L'exconsellera ha pres la decisió en considerar que "opera supeditat a les dinàmiques de la política i el govern autonòmics"

L’exconsellera i exiliada Clara Ponsatí ja no està vinculada al govern Consell per la República, segons ha fet públic ella mateixa en un comunicat aquest dimarts. La decisió arriba després que hagi constatat que ““no contribuïa a deslligar-lo de les lògiques electorals ni, més endavant, de les discussions sobre la formació i la coalició de govern de la Generalitat”. És a dir, Ponsatí es desvincula del Consell en considerar que “opera supeditat a les dinàmiques de la política i el govern autonòmics“. L’exconsellera assegura que havia pres la decisió el passat 23 de desembre, coincidint amb el moment en què Carles Puigdemont va fer públic que es presentava com a número u a les llistes de Junts.

“Vaig posposar l’anunci públic d’aquesta decisió a l’espera que el Consell entrés en una nova etapa després de les eleccions a l’Assemblea de Representants, però davant dels reiterats retards en aquesta convocatòria, ara prevista per finals d’octubre, crec que tinc el deure d’informar sobre aquesta situació als membres del Consell i a altres persones interessades”, afegeix el comunicat.

Comentaris

    Doctor Strangelove 31/08/2021 2:06 pm
    Uy, aquesta desapareixerà del mapa polític en tres telediaris, puix el dictadoret de Waterloo i els seus sequaços ja li han fet la creu! Suposo que definitivament es lliurarà a la nostra justícia on almenys hi ha una mica més de llibertat i democràcia que a cal batxiller! Tirant llarg es passarà un parell de mesos a l'hotel aquest de moda, com es deia? Ah sí, Lledoners! Doc.
    Honestedat 31/08/2021 2:17 pm
    L’honestedat de la Sra. Ponsati es el que necesitem al País, no només per a fer la REPUBLICA, sinó per a tenir un País de veritat. MOLTA FORÇA PONSATI!
    Luisnomeacuerdo 31/08/2021 2:34 pm
    Pobrecilla va a palmar soltera y entera sin pisar España y ninguna de sus regiones. La veo e un convento en Holanda.
      Jo 31/08/2021 4:11 pm
      Tu si que finiras "entero" desferra humana, enteament mitja merda.
    Ex- independentista. 31/08/2021 2:39 pm
    Una altra que obre els ulls. Benvinguda a l món real, a la trista realitat.
      Pregunrtes 31/08/2021 6:49 pm
      I ara ets dependentista? espanyolista? franquista?
    Aquesta és la realitat 31/08/2021 3:20 pm
    Si que ha trigat a veure el llautó dels convergents de Waterloo, que mantenen un muntatge publicitari amb intencions exclusivament electorals. Fan veure que són rupturistes i transversals per enganyar els babaus.
      Patètics tots els partits traïdors 31/08/2021 6:44 pm
      Així, ara creus que em de votar ERC o CUP?
        Boti Flor 31/08/2021 10:09 pm
        Millor VOX
    Veterà antifranquista. 31/08/2021 3:36 pm
    La honestedat i la política son absolutament incompatibles. Per aixó la Carme Ponsatí plega.
      Doctor Strangelove 31/08/2021 6:50 pm
      Avi, es diu Clara com l'amiga de la Heidi! De res, Doc.
    Pep Cañas 31/08/2021 4:42 pm
    Vaja! Sembla que la gestió democràtica del CpR es només un farol.
    Erc.junqueras, Fem ESPAÑOL.155 31/08/2021 4:49 pm
    PROU ESTAFADA2030, JUNQUERISME FRANQUISTA. FORA EL GOVERN DELS POCAVERGONYES, FORA ARAGONES EL CONDO BORBONIC A LA INDEPENDENCIA. .A ON VAGI L'INDECENT ARAGONES, PLUJA DE FEM
    Ovella esgarriada 31/08/2021 5:03 pm
    Otra que no cobra de la caja de resistencia. Ya sabemos como se las gastan los lazis con la disidencia, y si no que le pregunten Santi Vila, Bonvehí, Marta Pascal, Buch y etc..... Democracia a la Fuigpelmón que le llaman ;)
    Porcs traïdors 31/08/2021 6:48 pm
    Els partits autoanomenats independentistes, ERC JxCat i CUP, han fet tot el possible per que el CxR no funcioni. I faran el mateix amb els CDR i qualsevol cosa que no estigui circumscrita i controlada per els aparells de partit de merda. Ara ens voldran fer celebrar un 11S festiu? Anirem a per vosaltres porcs traïdors, per que per fer res, abans cal anul·lar els traïdors.
    toni 31/08/2021 6:49 pm
    Es veu que la captació de carnets i calarons ha fet llufa. L'engany s'acaba.
    No me lo creo 31/08/2021 6:54 pm
    Es un farol