El comunicador Miquel Calçada ha criticat avui a Vila-Seca(Tarragonès), que l’entitat espanyolista Societat Civil Catalana, “aquells que ens acusen de manipular la història”, hagi decidit fer a Tarragona el seu acte central per l’Onze de Setembre, quan en realitat va ser un dels feus antiborbònics.

El comissari de la commemoració del Tricentenari ha explicat que Tarragona va ser una de les ciutats que va resistir més temps el setge borbònic ara fa 300 anys, i ha dit que podrien haver celebrat l’esdeveniment en altres indrets “refugi de borbònics”, de manera que haurien estat “una mica més fidels a la història”. A l’acte de SCC està prevista la presència de l’exministra socialista Carme Chacón, del PP català i de formacions de dreta extrema.

Calçada ha pronunciat avui la Glosa de la Diada en l’acte institucional de celebració de l’Onze de Setembre al Camp de Tarragona, que s’ha fet a l’Auditori Josep Carreras de Vila-seca.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa