Més de 12.000 sol·licituds en 6 dies de targetes d’Identitat Digital Republicana

L'11,5% són exclusivament digitals, mentre que el 88,5% tenen també un suport físic

El Consell per la República ha anunciat que ha rebut més de 12.000 sol·licituds en 6 dies per a les targetes d’Identitat Digital Republicana. L’11,5% de les targetes que s’han demanat són només digitals, mentre que el 88,5% restant afegeixen a aquest format un altre en suport físic, com les targetes d’identificació tradicionals. A més hi ha unes 500 sol·licituds que estan pendents de pagament. Les dades les han aportat els consellers Toni Castellà i Guillem Fuster en un acte de presentació de la iniciativa moderat per la periodista Marina Bou. L’acte s’ha emès pel canal de YouTube del Consell per la República

Comentaris

    Jo 13/04/2021 2:51 pm
    Al de sempre, primer se'n riuen, després insulten i per últim s'emprenyen, perquè veuen que anem endavant, i no poden aturar-nos. No hi ha novetats.
    Per finançar Waterloo 13/04/2021 11:41 am
    A veure, Puigdemont i assessors, els diners cal anar a buscar-los on hi son. Amb el casoplón que teniu a Waterloo, què millor que fer-lo servir per a aquestes orgies gais que, prohibides en temps de pandèmia, donen tants diners i algun disgust a més d'un eurodiputat. De passada faries més amics a l'Eurocambra.
      Francesc 02/05/2021 1:11 am
      Ho saps per experiencia?
    Ferran 13/04/2021 9:37 am
    Regla de tres simple : si 7.345.869 , en son 100 ///////////////////////////////////////////// 12.000 en son ///////////////////////////////////////////////////
    Un seguidor de Fuigpelmon 13/04/2021 9:30 am
    A si me gusta súbditos! Que llega el veranito y me tengo que arreglar la terraza en Waterloo! Juajuajuajua Juajuajuajua! Tiene que haber de todo en este mundo, es normal...
    Ramon 13/04/2021 7:54 am
    Em faré el carnet perquè enrabia Vox, el PP, ERC, etc.
      Un seguidor de Fuigpelmon 13/04/2021 9:30 am
      A si me gusta súbditos! Que llega el veranito y me tengo que arreglar la terraza en Waterloo! Juajuajuajua Juajuajuajua! Tiene que haber de todo en este mundo, es normal...
    Luisnomeacuerdo 13/04/2021 12:02 am
    Y de regalo 100 puigdemoles para repostar en la gasolinera del macario .
    Ramon 12/04/2021 10:24 pm
    Jo ho faré demà. Així ja tindré quatre documents nacionals d'identitat: el carnet de Mossèn Dalmau, el del Barça, el del Comité Olímpic Català i el del Consell de la República. Donant aquest últim intentaré fer veure que em vull subscriure a l'ARA i que em vull fer militant de Vox. A veure a quin dels dos llocs m'insulten més.
    Pedro 12/04/2021 10:23 pm
    Juas, juas, juas
    11
    31
    Respon