L’ANC celebra l’actitud “conciliadora” de JxCat i que Aragonès “reconegui el paper del CxR”

Paluzie diu que ajudaran a garantir "l'acord que la majoria del 52% vol i necessita"

La presidenta de l’ANC, Elisenda Paluzie, ha celebrat l’actitud tant de JxCat com d’ERC al debat d’investidura de Pere Aragonès d’aquest dimarts, que previsiblement acabarà sense escollir president després que les dues formacions no hagin pogut arribar a un acord. En un vídeo des del Parlament, Paluzie ha valorat positivament que Aragonès “hagi reconegut el paper del Consell per la República”, així com l’1-O i “la fortalesa de la unitat d’institucions, societat civil i ciutadania”. A més, també s’ha referit a la formació liderada per Carles Puigdemont i ha celebrat que la seva actitud hagi estat “més conciliadora” que a la primera ronda del ple, el divendres passat.També ha remarcat que la portaveu del grup, Gemma Geis, “ha donat per fet” que hi haurà acord. “Des de l’ANC hi serem per ajudar i per garantir que l’acord que hi hagi sigui el que la majoria independentista del 52% vol i necessita”, ha assegurat Paluzie.

Comentaris

    RAMON PERIS 30/03/2021 10:39 pm
    Els de l' ANC quants vots varen treure a les eleccions del 14-F ? Son extraparlamentaris ? Aixi doncs els socis de l' ANC i OMNIUM a qui varen votar ? Quin partir els representa. Contestin i a l'hora prou de collonades ANC
    Sembla que l'ANC .... 30/03/2021 6:00 pm
    .... ha pres partit. I no per l'Aragonés.
      Si noi, 31/03/2021 9:57 am
      una associació privada que diu ser transversal i creu parlar en nom de tots els catalans pren partit, com ho fan al bar de la cantonada. Els resultats del 14-F la contradiuen.
    Veterà antifranquista. 30/03/2021 5:11 pm
    A fora de Joc. El moviment independentista l'estan debilitant ERC, JxCat i CUP ex-aequo.
      Resultats del 14-F 31/03/2021 10:00 am
      42 escons ERC+CUP / 32 escons Junts. En Democràcia, mana la majoria, no el perdedor.
    Josep M 30/03/2021 5:02 pm
    Elizenda P. No ajudes a la independència amb el teu plumero partidista. Esforça't i intenta semblar més neutral.
    Menos mal que el mundo dejó de mirarnos; hace mucho tiempo que ya no damos risa. 30/03/2021 4:41 pm
    Ahora la charlotada ya da pena y por cierto esta fanática descerebrada ha dejado de hablar de cumplir el mandato del 1-O, de seguir así terminaría en un psiquiátrico.
    105
    2
    Respon
      Guaita tu! 31/03/2021 10:02 am
      Un colono que s'autovota 105 cops, més que lectors té elMón.cat
    Juan Ripolles 30/03/2021 3:45 pm
    Que collons pintan aqui els de la ANS !!
    Veterà antifranquista. 30/03/2021 3:23 pm
    Si la cosa reeix serà un grandíssim miracle. Em vaig donar de baixa del CxR el 28 de gener del 2020, arran de l'espectacle denigrant que oferí el Parlament. Ho celebraré, però no tornaré a donar-me d`'alta; sóc conscient de perqué prenc una resolució i no jugaré a nyaus.
    28
    20
    Respon
    Fora de joc 30/03/2021 2:56 pm
    Només falta la curta de gambals, que no ha entés que JxCAT està debilitant el moviment independentista, i prioritza el deliri i la manca d'intel·ligència.
    33
    30
    Respon