El viceprimer secretari del PSC, Miquel Iceta, ha alertat avui al PP de Catalunya que l’anunci que ahir va publicar a la premsa contra la LEC no és el camí pel qual “guanyaran el respecte dels catalans” i encara menys a través dels qual “rebrà el suport de CiU“.
Iceta també ha demanat al PP que “acabi amb els plantejaments radicals, divisionistes i de manca de respecte a la realitat de convivència lingüística de Catalunya” i aturi “l’atac frontal contra el model lingüístic de les escoles catalanes”.
Ara bé, el portaveu dels socialistes catalans, davant la pregunta de com el PSC i el Govern pensa defensar el model d’immersió lingüística català, ha contestat que “no cal que ningú defensi res, el que cal és que alguns deixin d’atacar-lo”.