Fiscalia no s’oposa a l’acarament Bárcenas-Rajoy tot i que avisa que encara és “prematur”

Romeral considera que cal esperar a què tots dos passin per l'estrada

El fiscal  Antonio Romeral , l’encarregat de l’acusació del judici per la remodelació de la seu del PP en el cas dels “papers de Bárcenas” no ha tancat la porta a l’acarament entre Mariano Rajoy i el principal acusat, Luis Bárcenas. Aquesta prova va ser demanada per l’advocat de l’extresorer del PP, Gustavo Galán, en la sessió d’ahir a l’Audiència Nacional en fase de qüestions prèvies.

Romeral ha avançat, en rèplica a les propostes de prova de la defensa, que de moment no s’oposa a l’acarament perquè acceptar-lo ara seria “prematur”. Segon el ministeri públic, caldrà esperar a veure què hi diu l’acusat i què testifica l’expresident espanyol per constatar que hi ha contradiccions que caldria aclarir al tribunal. Per tant, ha demanat esperar, atès el que diu la llei d’Enjudiciament Criminal, a què tots dos passin per l’estrada.

Més informació ben aviat

Comentaris

    Observador 09/02/2021 2:57 pm
    -Està ben clar : esperaran fins que el pobret Bàrcenas "es mori" de mort "natural".
    Observador 09/02/2021 2:57 pm
    -Està ben clar : esperaran fins que el pobret Bàrcenas "es mori" de mort "natural".
    L'OBSERVADOR ASTORAT 09/02/2021 1:49 pm
    ÉS METAFÍSICAMENT IMPOSSIBLE QUE L'ESTAT-CLAVEGUERA Ñ, HEREU I CONTINUADOR D'UN ESTAT GENOCIDA-FEIXISTA, PUGUI INVESTIGAR LES SEVES CLAVEGUERES. ES UN CAS CLAR DE PLENA I TOTAL COINCIDÈNCIA DE "JUTGE I PART"/
    L'OBSERVADOR ASTORAT 09/02/2021 1:49 pm
    ÉS METAFÍSICAMENT IMPOSSIBLE QUE L'ESTAT-CLAVEGUERA Ñ, HEREU I CONTINUADOR D'UN ESTAT GENOCIDA-FEIXISTA, PUGUI INVESTIGAR LES SEVES CLAVEGUERES. ES UN CAS CLAR DE PLENA I TOTAL COINCIDÈNCIA DE "JUTGE I PART"/
    D'eSSpanya no es pot esperar res, de bo, és clar 09/02/2021 1:19 pm
    Algú se'n recorda avui en dia de l'acarament del Guardia Civí amb l'Intendent Trapero?? Evidentment que no es va produir, no els interessava gens ni mica doncs sabien que podia quedar malament el protegit pel Régimen hereu del franquisme, doncs ara passarà el mateix, tot i que només faria mal a la imatge pública del M.Rajoy, doncs per a ell tot està prescrit, ja han procurat que així sigui ...
    Veterà antifranquista. 09/02/2021 12:01 pm
    Què em podem esperar del putrefacte règim espanyol ? RES DE RES!!!!.
    Veterà antifranquista. 09/02/2021 12:01 pm
    Què em podem esperar del putrefacte règim espanyol ? RES DE RES!!!!.
    ton c. 09/02/2021 11:37 am
    m´hi jugo 1€, que no pasa res. Us podeu imaginar un cara a cara amb els dos galifardeus, ni a les millors pelis del Baerdem, no pasarà
    han esperat que tot prescrigui per als "importants", ja veureu com no caurà ningú més que el Bàrcenas 09/02/2021 11:31 am
    No s'oposa .... jejejejejeje!! però és clar, ja s'ho pensarem més endavant i si ningú se'n recorda per aquells temps, que serà el més provable, aleshores ho arxivaran definitivament.