Els comuns proposaran un substitut de Cuevillas a la Mesa i ERC en parlarà a la Permanent Nacional

Els comuns informen la vicepresidenta de la cambra Anna Caula de les seves intencions

ERC parlarà “properament” de la substitució de Jaume Alonso Cuevillas a la Mesa després que els comuns hagin proposat que sigui el diputat Lucas Ferro qui obtingui la segona secretaria, i no la diputada de JxCat, Aurora Madaula. Segons han informat fonts republicanes, la proposta encara no s’ha parlat en el sí del partit, i la formació no sap amb quins vots compten els comuns. En tot cas, els comuns han informat a la vicepresidenta del Parlament, la republicana Anna Caula, de la seva intenció de presentar un candidat a la Mesa just després de fer-la pública. Els comuns demanen el suport dels republicans per posar fi “al bloqueig” i construir noves aliances. ERC en parlarà “properament” a la Permanent Nacional.

Comentaris

    IRC ampliando la base ferrovial de españaaaaaaa 06/04/2021 7:56 am
    Si, si, junqueras mata, roba i col.loca aun nen petit, poc intel.ligent per manipular.lo totalment. IRC fara IllaPresident, españa i IRC del Rey Junqueras son el mateix, españa, sanchez, rufian con moño español
    La Guineu sense Carasseta 06/04/2021 12:25 am
    Un altre casc blau, com Nuet?, no, gracies.
    ernst 06/04/2021 12:02 am
    els post-subcarrillistes no en endevinen cap, des que va morir Stalin van com cagalló per sequia
    Octubrista 05/04/2021 10:08 pm
    Els tripijocs d'ERC em produeixen una sensació de "déjà vu". Fins pocs dies abans del referèndum del 1 d'octubre, ERC va estar posant pals a les rodes perquè no es fes però maniobrant de manera que fos JUNTS qui el suspengués, de manera que davant l'opinió pública quedés com a culpable. Com tots sabem, no va funcionar i el referèndum es va fer. Ara tinc la sensació de que el que volen des del primer moment és fer el tripartit (o "quatripartit" si la CUP s'hi posa bé), però de manera que sembli que ha estat la única solució possible per culpa de de JUNTS que no vol donar suport als acords magnífics i meravellosos que han fet ERC i la CUP d'esperar 2 anys que funcioni la taula de diàleg amb el PPSOEVOC'S i, mentrestant, establir el salari social, regalar un habitatge, un iot i un helicòpter a tot Cristo ..etc..
    47
    102
    Respon
      Aturem el terrorisme Ferrovial 06/04/2021 7:59 am
      Taula de dialeg, per que la gran estafada i matança del Ferrovial sigui tapada amb cal viva per la fiscala del PSOE.GAL. Junqueras, matar i robar, esquerra del Gal.Filesa
      Ja n'hi ha prou de tirar pilotes fora 05/04/2021 10:35 pm
      Em sembla que el problema Cuevillas és de JxCAT i no d'ERC. Totes les batusses de JxCAT són d'ells, no cal cercar culpables a d'altres formacions.
    Erc dictadura del panxut 05/04/2021 9:51 pm
    Aragones a on es? A la panxa del panxut Ferrovial, amo i s3nyor de la dictadura del junqueras
      Resposta clara 05/04/2021 10:36 pm
      Aragonès treballa, Puigdemont delira, i en Cuevillas fa la migdiada.
      19
      40
      Respon
        IZC ampliando la base ferrovial de españaaaaaaa 06/04/2021 7:55 am
        Si, si, junqueras mata, roba i col.loca aun nen petit, poc intel.ligent per manipular.lo totalment. IZC fara IllaPresident, españa i IZC del Rey Junqueras son el mateix, españa, sanchez, rufian con moño español
    Clara 05/04/2021 9:39 pm
    Vinga, apa! Brumera de politiqueria barata. Més fàstic no poden fer. El país els importa una merda. Només viure amb l'esquena dreta i.fer-se amb tants endolls cm puguin.
    Millorem el Parlament 05/04/2021 9:27 pm
    Posats a fer podrien canviar la presidenta del Parlament, per una que fos competent, i que no estés imputada per delictes comuns.
    142
    118
    Respon
      Delictes comuns? 06/04/2021 9:55 am
      Qui ho diu, els tifes de la Guardiaincivil a instàncies de Cs i VOX? I mentrestant els reis, Felipe Gonsàles i Asnar, amb fortunes més negres que les seves ànimes...
      fat boy 05/04/2021 10:29 pm
      Que ha fet?. Contraban a Puigcerda?.
      Erc, psoe.espanyolisme 05/04/2021 9:52 pm
      Poseu al ferrovial, lladre i assassi
      35
      17
      Respon
    joandomenec 05/04/2021 8:45 pm
    Però si Cuevillas és de Junts se suposa que el substitut serà de Junts o potser hem perdut el senderi? Què han de tractar ERC? Del sexe dels àngels? I què pinten els comuns en aquesta guerra? Prou de pallassades!!
    62
    40
    Respon
      Un candidat normal 05/04/2021 8:55 pm
      Les pallassades les fa JxCAT. Ara cal votar un nou candidat, i si no us agrada penseu les coses abans de fer-les.
      15
      50
      Respon
    Ramon 05/04/2021 8:34 pm
    Eleccions, sí. Però no encara.
    Pajaritu 05/04/2021 7:16 pm
    Hay que poner al indepe más descerebrado. Verán Uds qué risas. ¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
    21
    16
    Respon
      Ai, que trist! 06/04/2021 9:56 am
      no saber qui és ton pare...
    Embolica la troca, ERC. 05/04/2021 6:57 pm
    El diablo se ha filtrado por las rendijas del Vaticano...versió 2021. Que peti tot i de nou eleccions! Què s'han cregut els comunS? Quatre electes i a manar Catalunya, el nostre Parlament i les nostres vides. Entre ERC i vosaltres sembla que vulgueu crear un clima prebèlic, babaus. Aquest és el respecte que ens teniu com a POBLE?, aquest mirament teniu als represaliats i empresonats? Per cert, cap dels COMUNS-COLETAS-COLAU. Ja se'n van cuidar prou d'ensenyar el seu vot NO per no ser represaliats per l'estado español al que ara recolzen. Vergonya, botiflers! A les ELECCIONS JA!!!
    56
    23
    Respon
    Maquiavelo de Vallecas 05/04/2021 6:41 pm
    si los podemitas pactan y consiguen ese puesto , dos opciones : nuevas elecciones u obligar a ERC a pactar con PSC , y que luego aguante su vela. o en otras palabras , oposición brutal desde el primer segundo.
    40
    21
    Respon
    Tocats del bolet 05/04/2021 6:17 pm
    Abans de començar, JxCAT ja ha muntat dos números importants al Parlament. El primer és el discurs de la presidenta: amb una manca de neutralitat política, de diplomàcia i d'educació. El segon és fer dimitir algú que actua amb lògica i sentit comú. Amb Puigdemont, l'independentisme no necessita enemics exteriors..
    21
    88
    Respon
    Esquerres al poder, dictadura Stalinista 05/04/2021 6:14 pm
    Quatripartit ja d'esquerres franquistes.borboniques GAL+ferrovials+Desc+Moet-Cup, tots vividors, galtes, lladres, i assassins de gal. Esquerres de hitler, stalin, lenin, castro, maduro, mao, etc tots esquerres criminals, antidemocratiques i de fills de p.... Qui vota esquerres es aixó
    Jajajajsjs 05/04/2021 6:02 pm
    I Alberto Garzón d’IU (IZQUIERDA unida), diu que vol pactar amb Ciudadanos a la comunitat de Madrid. L’últim que tanqui la porta del WC que fot molta pudor.
    L'OBSERVADOR ASTORAT 05/04/2021 5:49 pm
    Els Comuns (versió actualitzada del "Lerrouxisme"), dintre de les Institucions CAT, seran sempre la "Quinta Columna", els "Cavalls de Troia" i les "Guineus al Corral". En resum, la "Tempesta Perfecta" Anti-Independentista.