Missing 'path' query parameter

Els expresidents de la Generalitat, Jordi Pujol i Artur Mas, han assistit al funeral de Núria Casamajó i Ruiz, mare del president a l’exili Carles Puigdemont, que va morir la matinada de diumenge a dilluns a Girona acompanyada dels germans del candidat de Junts+ a la presidència de la Generalitat. La dona de Puigdemont, Marcela Topor, i les seves dues filles han assistit personalment a la cerimònia de comiat, mentre que el president a l’exili ho ha seguit en directe per streaming a través de dues càmeres instal·lades a l’església de Santa Maria d’Amer.

Una àmplia representació de Junts per Catalunya, encapçalada per la presidenta del partit, Laura Borràs i el secretari general, Jordi Turull, i el cap de campanya, Albert Batet, ha volgut acompanyar personalment la família de Puigdemont. Així, hi han assistit Mònica Sales, cap de llista per Tarragona, Salvador Vergés (Girona) i Jeannine Abella (Lleida). Altres membres de la direcció i candidats de Junts que han assistit a la cerimònia de comiat són: Anna Navarro, Josep Rull, Míriam Nogueras, Anna Erra, Albert Batet, Josep Rius, Eduard Pujol, David Torrens, Francesc de Dalmases, Aurora Madaula i Isidre Gavín.

D’altra banda, la delegada del Govern i cap de llista d’Esquerra, Laia Canyiguera, i l’alcalde de la CUP, Lluc Salellas, que tanca la llista dels cupaires per Girona, també han assistit al funeral, que també ha comptat amb la presència dels amics de Puigdemont de tota la vida i del president del FC Barcelona, Joan Laporta. En canvi, l’expresident de la Generalitat, Quim Torra, no ha fet acte de presència.

Missatge d’agraïment de Puigdemont

El president a l’exili ha aprofitat les xarxes socials per agrair a les persones que han fet possible que ell pogués seguir la cerimònia en directe. També ha volgut estendre l’agraïment a les persones que han fet l'”esforç” de desplaçar-se fins a Amer per fer a la seva família “en aquest moment de tristesa, però també d’esperança en la vida que ens ha regalat a tots els qui en som deutors”. “Tota la família agraïm les mostres de condol i de suport que hem rebut d’ençà del seu traspàs, i ens excusem per no poder atendre-les totes de manera individual”, ha conclòs.

Mas participarà en la campanya de Junts

L’expresident de la Generalitat Artur Mas participarà aquest dimecres en un acte de campanya de Junts+ a Vilassar de Mar (Barcelona), que estarà encapçalat pel secretari general del partit, Jordi Turull. Aquest serà el primer acte de Junts en el que s’implica l’expresident en aquestes eleccions després que en les passades eleccions espanyoles de l’any passat va demanar el vot per a Junts en un esmorzar-col·loqui amb Míriam Nogueras. L’acte amb Mas arriba després que Pujol irrompés a l’inici de la campanya per mostrar el seu suport a Carles Puigdemont.  “Votaré Junts. Rotundament votaré Junts. Ara toca Junts. I votaré en Puigdemont”, va dir en un sopar amb militants a Martorell. Allà, Pujol va defensar que la llista del president a l’exili és “la que més s’acosta al que va ser Convergència” i la que se sent continuadora de la seva “tradició”.

Més notícies
Notícia: El PP exigeix que Sánchez comparegui al Congrés: “Haurà de donar la cara”
Comparteix
Feijóo contempla citar el president del govern espanyol al Senat si els seus socis eviten que vagi a la cambra baixa
Notícia: Educació reverteix les retallades del 2010 tot i la falta de pressupostos
Comparteix
La conselleria va tancar l'acord amb CCOO i UGT el passat mes de gener, però havia quedat a l'aire per la manca de comptes
Notícia: Els companys de Sofia de Borbó a l’internat de Gal·les tenen una prohibició
Comparteix
Una de les seves amigues treu a la llum que no poden fer fotografies a la noia
Notícia: Illa es fa un homenatge
Comparteix
Abel Folk aprofita l'acte de presentació del manifest a favor del PSC signat per personalitats per retreure al Procés que s'hagi "empetitit" la cultura catalana

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter