El PSC ha participat juntament amb el PP i C’s en l’acte per celebrar el 12 d’octubre que ha organitzat aquest matí l’entitat unionista Societat Civil Catalana. Els socialistes catalans no tenien previst assistir a l’acte al Teatre Poliorama sota el lema “L’Espanya que ens uneix”, però finalment s’hi han presentat el diputat electe David Pérez i el diputat al Congrés Joan Rangel.
De fet, el propi David Pérez ha fet una piulada al seu twitter afirmant: “Admiro Catalunya perquè representa el que més m’agrada d’Europa i d’Espanya. Potser per això comparteixo molt del que s’ha dit en l’acte de SCC”.
Admiro Catalunya porque representa lo que más me gusta de Europa y de España. Tal vez por eso comparto mucho de lo dicho en el acto de SCC.
— David Pérez (@davidpsc) October 18, 2015