El president del PP-A, Juanma Moreno, barceloní de naixement, participarà en la campanya de les eleccions del 27-S, que estarà relacionada amb la presència de catalans d’origen andalús, un col·lectiu que ronda en aquests moments el milió de ciutadans a Catalunya.
En una entrevista a Europa Press, Moreno ha dit que està a la disposició del PP català en tot allò que pugui contribuir i ha apel·lat al milió de catalans d’origen andalús. “No ajudeu a trencar llaços amb Andalusia i amb Espanya. Volem seguir sumant i no restant”.
“Podem donar una lliçó de valentia, una lliçó que estem a l’Europa, Espanya i Catalunya del segle XXI i que això es fa des de la integració, sumant i no restant”, ha afegit Moreno. També s’ha mostrat convençut que els ciutadans catalans que sempre han fet gala d’una serenitat “han d’actuar en conseqüència el proper 27 de setembre”.