El Consell per la República insta ERC, JxCat i CUP a combinar diàleg i unilateralitat

L'òrgan de Puigdemont demana reunions bilaterals amb tots els partits del Parlament excepte Vox

El Consell per la República (CxR) ha instat l’independentisme parlamentari a arribar a “acords” per “reactivar” el Procés. En un comunicat d’aquest dimarts, l’òrgan que presideix Carles Puigdemont demana a ERC, JxCat i CUP “acordar un full de ruta compartit per culminar l’1-O”. A més, aposta pel diàleg i la negociació amb l’Estat, d’una banda, alhora que constata la “necessitat de preparar les condicions per a un exercici exitós de la unilateralitat”. El Consell també demana fer un front comú de forces independentistes al Congrés, petició que ja ha reclamat aquest mateix matí el secretari general de JxCat, Jordi Sànchez. El CxR també ha instat els partits amb representació parlamentària –excepte Vox– a celebrar reunions bilaterals.

Comentaris

    Dr Sallop 16/02/2021 7:50 pm
    El Consell per la República insta ERC, JxCat i CUP a combinar diàleg i unilateralitat ::::::::::::::::::::::::::: Dialeg dins el marc Constitucional Espanyol, tot el demes es furrufalla !!!
      Dr pollaS 17/02/2021 9:27 am
      Salutacions des de Catalunya als nostrats trolls Ramon el fatxa i Dra vaginA, que son el mateix llepaculs de'n Tácito
    Perdoni, però 16/02/2021 6:12 pm
    A ixò que anomeneu Òrguan den Puigdem9nt és el Govern Legítim de Catalunya. Els qui no l'accepten o obbien, estan acceptant la repressió del estado podrit i el 155.
    74
    762
    Respon
    Prou pallassades 16/02/2021 6:05 pm
    El govern el dirigeix ERC i no Puigdemont. Qui representa als catalans és el govern de la Generalitat, i no un muntatge teatral.
    226
    121
    Respon
      Ramon 17/02/2021 12:20 am
      No, no ho fa una sola persona. Ho fa un sol ruc.
      Ja 16/02/2021 6:14 pm
      Ara si hi ha un altra 155 i el govern q dius s'ha d'exiliar, en farem un altra i el tornareu a obbiar? el resultat de les urnes catalanes no les heu defenssat mai els d'erc, per q vos convé la repressió?
    Doctor Strangelove 16/02/2021 5:56 pm
    Clarament els excloents i intransigents són aquests hiperventilats de Waterloo. On s'ha vist excloure un partit democràtic que forma part d'un dels blocs més importants dels que hi ha al parlament europeu. Realment, aquest dictadoret amb ínfules d'estadista (i amb un perruquer que li fa la guitza) ha perdut el nord, si és que mai l'havia arribat a tenir! Doc.
    720
    100
    Respon
    Capsigrany 16/02/2021 5:08 pm
    que es això del Consell per a la republica? Un xiringuto de Puigdemont per fer creure que tenim un govern a l'exili. al servei de no se qui i que ningú sap com ho pensa fer. L'aixecada de camisa dura però no sempre. Amb aquestes eleccions se us ha acabat el discurs puigdemonista.. Per fi
    896
    111
    Respon
    Consell per la república 16/02/2021 5:00 pm
    Només és una menjadora corruptgent per colocar "amistats" en carrecs de poca feina i bons sous. Quants calers reben?
      Ramon 16/02/2021 7:09 pm
      Mira qui parla de menjadores! ERC no té cap altra cosa en ment, que tornar a robar diner públic com si no hi hagués un demà. Ho porten enyorant des de la fi del segon tripartit.
    Ramon 16/02/2021 3:41 pm
    Se m'escapa totalment per quina raó excloure Vox però no Colono's.
    35
    317
    Respon
      Clara 16/02/2021 9:06 pm
      És coherent i de sentit comú però precisament per això, si ho fan, els costarà molt. Als partits no hi ha fusta de polític. Només eixelebrats que només pensen en clau de partit.
      Bot 16/02/2021 6:20 pm
      L'infantilisme dels ERC és preocupant, sí. Però no patiu els lleons salvaran les ovelles
      Gavanenc 16/02/2021 5:22 pm
      Ramonet, ja sabem que si fossis espanyol votaries vOOOOOOx, però no cal que ens ho refreguis sempre pels morros, senyoret.
        Ramon 16/02/2021 7:07 pm
        La primera persona plural ("ja sabem...") entenc que és perquè parles en nom de tots els tarugus que no entenen ni una cosa tan elemental com que en relació amb la nació catalana les diferències entre Vox i Colono's són inapreciables. I jo ja sé que quan hom és tan tarugu com tu és perdre el temps qualsevol matisació, qualsevol subtilesa, però per una vegada fixa ta neurona rovellada en què he dit Colono's. No he dit que "tots són el mateix", no. He dit Colono's. He precisat Colono's. Ho entens, tarugu? No sé ni perquè t'ho pregunto si ja sé que no.
      Maria 16/02/2021 5:17 pm
      A tu sobre l'extrema dreta, els ultres espanyols, la xenofòbia i l'antiERC... no se t'escapa res, imbècil.
        Ramon 16/02/2021 7:13 pm
        Quin gallineta, cloclò, cloclò, aquest republicà: per dir-te "imbècil" signa en femení perquè així si t'hi tornes seria masclisme... o transfòbia. Òbviament és millor rebregar-lo/a vegada rere vegada sense rebaixar-se a llur nivell.